Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Casto
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Casto

    Weer ( nog steeds) een probleem :( xj600s

    Hallo techneuten, Ik heb een probleem met betrekking tot het synchroniseren: De kleppen zijn gesteld Nieuwe inlaatrubbers Nieuw luchtfilter Uitlaat gelast Carbs schoon gemaakt En nog meer maar dat heeft niet van invloed volgens mij Nu laat ik de motor warm draaien met choke er op...
  2. Casto

    Carbtune aanschaffen in winkel?

    Hallo, De vorige keer van medeforumlid daniel zijn carbtune kunnen lenen maar ik wil er zelf ook 1 kopen. Heb ik hem ten minste als ik hem nodig heb, maar zijn er ook winkels in noord-holland waar ik gewoon naar binnen kan lopen? Mijn vrouw wil zaterdag rijden dus op verzenden kan ze niet...
  3. Casto

    Rekensommetje shims

    Hallo, Vandaag van een aardige mede forummer zijn carbtune mogen lenen ( thnks daniel) maar mijn motor gaf bijna 0 vavuum. De kolommen bleven allemaal onderaan schommelen dus toch maar de kleppen stellen. Ook maar uit voorzorg de inlaatrubbers vervangen want dan kan ik dat ook uitsluiten...
  4. Casto

    Motor start alleen met startpilot

    Hallo allemaal ik heb een probleempje en weet even niet waar te beginnen: Ik heb de carbs gereinigd, motorblok schoongemaakt en alles weer gemonteerd. De motor start nu wel maar alleen als ik startpilot of remreiniger inspuit. Daarna blijft hij netjes lopen al moeten de carbs wel nog even...
  5. Casto

    Het detailen van je motor! Poetsen poetsen poetsen!

    Ik heb lang in het autopoets wereldje mijn tijd door gebracht en het leek mij wel leuk deze info met jullie te delen. Zelf vind ik het belangrijk om alles wat in de lak staat goed bij te houden en lelijke swirls in je lak weer netjes weg te poetsen. Swirls geven vooral in zonlicht een lelijk...
  6. Casto

    Achterste bout motorblok lossen ( yamaha xj600s div)

    Hallo allemaal, Ik heb een motor op de kop getikt afgelopen week omdat mijn vrouw graag een eigen motor heeft, en ben die aan het strippen. De motor loopt na het nodige onderhoud weer als een zonnetje dus toen ben ik begonnen met het demonteren. Eigenlijk is alles er af maar zit met een...
  7. Casto

    Casto meld zich!

    Hallo allemaal, Ik ben dus casto, kom uit alkmaar maar woon tijdelijk in hoorn. Heb afgelopen week een yamaha xj600s div op de kop getikt en ben die nu voor mijn vrouwtje aan het opknappen en daar heb ik meteen wat vraagjes over maar niet in dit topic. Hobby's zijn sleutelen, karten en...
Terug
Bovenaan Onderaan