Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sjeeseend
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sjeeseend

    achterbrug swap sv1000, welke brug past ertussen?

    Graag zou ik een andere achterbrug willen monteren/ modificeren in mijn sv 1000 uit 2003 omdat ik merk dat er een bepaalde flex in zit bij stevig sturen omdat er geen brace erop is gemaakt zoals je bij een gsx-r indertijd had welke bruggen komen in de buurt of passen één op één in een sv1000...
  2. sjeeseend

    te koop spike combi 52 : cyber blauw/zwart/grijs

    te koop zo goed als nieuw spike combi model :'cyber' met garantie.....maat 52 4 a 5 keer gedragen en bleek keer op keer toch net iets te klein te zijn voor mij met mijn 188 lengte zonde ....had het ook besteld maar te klein dus |( (ben toch meer gegroeid dan ik dacht ) tis het ene duurste...
  3. sjeeseend

    fzr400 met een fzr 1000 blok

    het zit te broeien hier............wil iets bouwen maar dan totaal anders, b.v ben in het bezit van een r-1 blok en een fzr 400 frame .....voel je hem al }) ? wil dit op een of andere erin pas maken en er een serieuze project van maken, maar heeft iemand hier ervaring mee of info hierover, kom...
  4. sjeeseend

    en weer een verse nieuwe .....sjeeseend aangenaam

    ik ben dus nieuw hier, heb al wel een verschillende topics hier gevolgd en ik dacht ja ik meld me ook maar aan lijkt me wel leuk, voel me wel op m'n plek denk ik met al die motorfreaks hier . nou ben uit het bouwjaar 1974 en ik woon in zuidholland op het eiland goeree-overflakkee en maakt daar...
Terug
Bovenaan Onderaan