Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kuipers1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Injectie blok met carburateur gebruiken

    Beste forum leden mijn blokje is helaas overleden. Krukas aan gort en cylinder. Het zelf fixen gaat me 500+ euro kosten dus was ik op zoek na een compleet blok. Het gaat om een yp250 blok wat gebruikt word onder de yamaha xmax en majesty. Nou is dit blok tot en met 2005 met een carburateur...
  2. K

    2de handse helm of nieuwe ?

    Beste mensen ik kan kiezen tussen een bmw systeem 5 helm 2dehands maar echt super staat voor 100 euro of een nieuwe en dan word het deze http://www.tenkateshop.com/airoh-helmet-c100-matt-black-60-l-jop15460 Een winkel hier heeft ze in de uitverkoop voor 140 euro wat een prima prijs is. Toch...
  3. K

    Alarm om immobiliser te omzeilen ?

    Beste forum leden ik heb een probleem met mijn motor hij start namelijk niet :S Lampen gaan aan dashboard ook etc. Voor de rest alles doorgemeten zonder resultaat :S De motor herkent de sleutel gewoon niet wat erg frustrerend is :S Nou zat ik een beetje op ebay te surfen en kwam dit ding...
  4. K

    Olie komt bij de Coolant

    Beste forumleden ik zit met een probleem waar ik radeloos van word. Maandje geleden begon de ellende, temperatuur ging omhoog en er kwam een mix van coolant en olie uit me waterpomp druppelen. Omdat ik ook bang was voor een lekke koppakking heb ik ook gelijk de voetpakking, koppakking...
  5. K

    mayonaise en hoge temp

    Beste forum leden, Ik heb een probleem met mijn xmax uit 2009 eigenlijk nooit problemen gehad tot sinds kort er mayo begon te druppelen uit de carter. Door de drukte van laatste tijd (wk,werk etc,,) niet echt werk van gemaakt. Tot ik vandaag de temp meter omhoog zie gaan tot het rooie :(...
Terug
Bovenaan Onderaan