Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: p0ske
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. p0ske

    Tank zuigt vacuüm

    Ik zit met een kleine uitdaging:X De tank van mijn Moto Morini Corsaro Veloce 1200 zuigt zichzelf vacuüm. Ik weet dat een klein beetje normaal is, maar het gaat niet om een klein beetje. Ik heb er al een tijdje last van, maar met korte ritten had ik me gewoon aangewend om dan maar zelf vaker...
  2. p0ske

    Difi jas maat 52 perfecte staat!

    Heb deze jas een jaar of 2 geleden gekocht, en sindsdien nog geen 500 kilometer gereden. Inmiddels past de jas me niet meer, reden om hem te koop aan te bieden: Vraagprijs: €125
  3. p0ske

    Diverse Yamaha R1 1999 onderdelen

    Ik heb mijn R1 verkocht, een zit nog met een aantal spulletjes waar ik nu vanaf wil. Laat maar weten of er iets bijzit wat je gebruiken kan :P De lijst: Yamaha R1 FAR Futura rechter spiegel Setje originele knippers Originele linker spiegel Wit zijpaneel links origineel (van 98 model...
  4. p0ske

    Aanschaf CBR600F 1999 met veel kilometers

    Mijn zus is bezig met de aanschaf van een motor. Haar oog is gevallen op een superstrakke Honda CBR600F uit 1999. Geen probleem zou je zeggen :P Maarrr... De motor heeft ruim 65.000 km gelopen. Het is aan de motor echt niet te zien, deze ziet er superstrak uit. Verder is de motor volgens mij...
  5. p0ske

    Superbike stuur op R1

    Omdat ik het voorover hangen een beetje zat was, heb ik besloten een superbike stuur + kroonplaat voor mijn R1 aan te schaffen :Y De ombouw gaat tot nu toe redelijk voorspoedig, maar ik loop alleen tegen een probleempje aan, de koppelingskabel is te kort :X Ik ben al naar diverse motorzaken in...
  6. p0ske

    Aangeboden : LSL Tour Match Clip-Ons Yamaha R1 99

    Ik bied bij deze aan, mijn LSL Tourmatch Clip-ons :P Ik ben tevens op zoek naar een superbike kroonplaat voor mijn R1 :Y Vraagprijs: €100,= /edit : Afkomstig van een R1 uit 1999. van de site van LSL: LSL-Tourenstummel Match Sitzposition und Fahrkomfort sind heiß diskutierte Themen...
  7. p0ske

    Zou het nog winter worden ?

    De motor staat gestald, maar met dit weer krijg ik toch echt wel zin om de winterslaap af te breken. En dan zul je zien : Wordt het toch nog winter :X Behoorlijk frustrerend in ieder geval
  8. p0ske

    Achterhoek United (3)

    Gaat hier nog iemand heen? Nieuwjaarsfeest op 22 januari? In navolging van deel 1 en deel 2, hier deel 3! De lijst van AU members: Mocht je er niet, of niet goed opstaan, laat het me dan even weten.
  9. p0ske

    Max aantal posts in topic

    Lijkt me duidelijk, maar toch even voluit: Hoeveel posts mag een topic hebben voordat een modje een nieuwe aanmaakt? En kan een 'normale' gebruiker rechten krijgen om een openingspost van een topic te veranderen dat door en modje is geopend ?
  10. p0ske

    Slechtste hotel in Cochem

    Afgelopen weekend zijn we met 4 man naar Cochem geweest om daar een mooi stukje te toeren. Na wat speurwek had ik een mooi goedkoop hotelletje gevonden, waar de motor in de garage kon staan. Het hotel had namelijk ook een appartement, wat geschikt was voor 4 personen. Zie de quote van hun...
  11. p0ske

    Motorvriendelijk hotel in Cochem

    is er iemand die nog een leuk, gezelleig, motorvriendelijk niet te duur hotelletje weet in Cochem ? We gaan halverweg augustus met een paar man die kant op, en blijven daar ook een paar nachies slapen. Dus als iemand iets leuks kent daro :} :} :}
  12. p0ske

    Onderdelen Yamaha R1 99' (o.a. koplamp unit)

    Ik ben op zoek naar het volgende voor yamaha R1 van 99: Koplamp unit (of alleen de rechterlamp) koppelingshuis Kont
Terug
Bovenaan Onderaan