Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bagel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    ER6N - FI Lampje met Powercommander/o2 eliminator op snelweg

    Nadat ik vorig jaar de standaard uitlaat van de ER6N heb vervangen door een slipon, had ik last van bokkerig rijgedrag. Toen besloten te investeren in een Powercommander, en het heeft zeker geholpen. Rijdt weer smooth! Ik gebruik de Yoshimura mapping, gedownload vanaf de Powercommander site...
  2. B

    Probleem warmte/lange ritten '03 SV650

    Vorige week ben ik met mijn SV650 (2003) een weekje weg geweest naar de Eiffel met vrienden. Voor deze vakantie heb ik eigenlijk nooit echt problemen gehad met de SV. Het betreft dus een SV650 uit 2003, eerste SV650 model met injectie. De motor heeft nu 41.000 gelopen. Ik heb de SV gekocht...
  3. B

    Aansluiting Takkoni demper op SV650

    Een aantal maanden terug heb ik een SV650 gekocht, met een Takkoni demper erop. Ding rijdt prima, maar ik vond m toch nogal naknallen en borrelen bij gas dicht. Nou las ik dat dat te maken kon hebben met het PAIR systeem van Suzuki icm aftermarket dempers. Maar toch ben ik even de uitlaat...
  4. B

    Voorstellen

    Hoi allen, Ik ben "Bagel" en kom uit Helmond. Recent tot het besef gekomen dat ik toch wel graag motor zou willen rijden. Dus, ik heb allerlei gear gekocht, ben bezig met mn theorie, en heb binnenkort mijn eerste les. Ik ben 25, binnenkort 26, dus ik mag meteen op voor het A rijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan