Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BikerGeek
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BikerGeek

    Ervaringen Brinkman Motoren Ruinerwold

    Ik ben de markt voor een nieuw motor en heb bij de bovengenoemde zaak en leuke fiets op het oog. De zaak is voor mij 60km verderop en ongeveer een uurtje rijden. Om er alvorens een goed gevoel bij te krijgen ben benieuwd of er hier rijders zijn die deze zaak kennen. Ik hoop dat ik deze vraag...
  2. BikerGeek

    Originele CBR 600 F3 '98 en F4 '99 uitlaat/demper

    Aangeboden de orignele CBR 600 F4 uit '99 demper/uitlaat, kenmerkend in het zilver. Geen deuken of krassen. Let op: zonder spruitstuk! De zwarte uitlaat betreft een originele Honda CBR 600 F3 '98 uitlaat, ook te koop in een nevenadvertentie. Garantie Ik bied garantie tot aan de welkommat...
  3. BikerGeek

    Universele Delkevic DL10 sportuitlaat (PR2281), zgan

    Hierbij aangeboden: universele Delkevic DL10 PR2281 sportuitlaat/demper oorspronkelijk op een Suziki GSR 750 gezeten, past ook op een GSX-R600/750. De linkpijp heeft beide klemmen/RVS ringen nog en het carbon op de uitlaat is in top staat en kras/deuk vrij. Bij Motorparts of BOR kan je een...
  4. BikerGeek

    Sportuitlaat voor CBR600F4 uit '99 (PC35)

    Ik ben al een tijdje aan het oriënteren maar via Marktplaats is iets kant en klaar nogal lastig te vinden, dus dan maar via hier. Ik zoek een andere uitlaat met een sportiever geluid dan de stock exhaust op mijn CBR. Mocht iemand een tip hebben, graag! :) Ik kom tevens deze 2 links tegen...
  5. BikerGeek

    Eerste motor, eerste grote onderhoud

    Motor-bazen, ik zit met een vraag. Ik ga morgen mijn motor langs Motor Oost in Rijssen brengen, een Honda merkdealer en ik ben benieuwd waar op te letten. Ik heb de pest aan mensen die je een poot doen uitdraaien. Ik betaal graag wat meer voor goede service, vakmanschap en techniek, maar ik...
Terug
Bovenaan Onderaan