Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jochem w
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    35 kw adventure/allroad motor

    Hallo allemaal Ik ben bezig met mijn A2 rijbewijs en ik kijk een beetje rond naar een geschikte motor. Ik ben aan het rondkijken voor een adventure/allroad motor omdat ik recht op wil zitten en graag een hoge motor wil ivm de lengte van mijn benen. Nu vroeg ik mij af of iemand een...
  2. J

    Gs 450 l 82' nokkenassen afstellen

    Hallo, Ik heb mijn blok van mijn gs 450 uit elkaar gehad en mij kleppen vervangen en geslepen en alle pakkingen vervangen maar nu wil ik hem in elkaar zetten maar nu vroeg ik mij af hoe ik mijn motor op tijd afstel. Ik heb in het werkplaats handboek gelezen dan je de krukas zo moet hebben...
  3. J

    Gs450 klepspie

    Hallo allemaal Ik ben zo'n klepspietje kwijt of hoe noem je de twee halve maantjes die je klep vasthouden? Iemand enig idee waar ik die kan krijgen?
  4. J

    Inlaat klep gs 450 l uit '82

    Weet iemand waar ik een inlaatklep kan krijgen voor mijn suzuki gs 450 l uit '82 ik kan hem nergens vinden en een dealertje in Zeewolde zegt dat hij origineel niet meer gemaakt wordt.
  5. J

    Gs 450 l Kleppen vervangen

    Hallo, Ik was laastst leuk bezig om mijn bougie draad te tappen van mij GS 450 L en toen ik de tap eruit haalde kwam ik er achter dat ik een klep geraakt had... Dus hierdoor heb ik besloten om de motor te demonteren en te controleren. Nu heb ik de cilinderkop los liggen maar nu vroeg ik...
  6. J

    open luchtfilter

    Wie o wie weet waar ik twee open luchtfilters kan krijgen. de buitendiameter van mijn carburateur is 53mm. Weet iemand een goed adresje waar ik die kan bestellen of welke er op een gs 450 l passen? Groet, jochem
  7. J

    sportster kuip

    ik zoek een sportster kuip die op mijn gs 450 l uit 82 gaat passen. ik kan er zelf niet een vinden de gene die ik vindt zijn alleen voor de harley's volgnes mij...
  8. J

    gs 450 l blok reviseren

    Hallo, ik heb een gs 450 l gekocht om er een bobber van te maken en nu zit ik te twijfelen over een paar dingen namelijk. moet ik mijn blok "laten" reviseren of is dit goed te doen met een klein beetje kennis van motoren. ook vroeg ik mij af wat het ongeveer kost om zoiets te laten...
  9. J

    Suzuki gs 450 l Frame lassen?

    Ik heb mijn Suzuki GS 450 L helemaal gestript om hem later weer netjes op te bouwen op mijn manier maar nu kwam ik wat plekjes tegen in het frame wat volgens mij opnieuw gelast moet worden. wat is jullie mening? Moet ik hem laten nakijken en gelijk laten powdercoaten oid en zo ja kennen...
Terug
Bovenaan Onderaan