Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Snijkamp
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Snijkamp

    Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

    Dame en Heren! Het is dan toch gelukt! Het heeft even geduurd maar we hebben de 100 pagina's vol gekregen met uiterst zinvol on-topic gekeuvel :P Omdat Heren Boxershort en Ron, bescheiden en beknopt qua woorden zoals altijd, het mij gunden :+ ... Hierbij het 2e Husqvarna nuda 900...
  2. Snijkamp

    Honda xr600R Veel nieuwe onderdelen!

    In verband met plannen om een engelse 1-cilinder ploffer te kopen moet mijn xr600r uit 1992 plaats maken. Ik rijd er eigenlijk te weinig mee en ben er achter gekomen dat ik niet zo'n groot hart heb om vol gas enduro's te rijden :N Ik heb hem bij offroadcentrum in Vaassen gekocht en heb...
  3. Snijkamp

    ik zie geen 'mapjes' meer links van de topics, knoppen weg?

    hee geleerden, sinds een paar dagen zie ik de volgende vertrouwde dingen niet meer op mijn scherm: -de mapjes met gelezen of gelezen berichten links van de topics, maar de kadertjes wel -de knoppen helemaal onderaan de topics met 'reageren' of 'nieuw topic' maar ze zijn er wel, als ik...
  4. Snijkamp

    transalp uit 92 te koop

    hee mensen, ik ga mijn alpje verkopen om er een simpel off the roadje voor weer te kopen het betreft een 92'er met 85K op de teller uiterlijke staat is niks te fraai maar technisch prima in orde banden voor en achter nog ca 60% kettingset en tandwielen zo'n 5K oud werkende...
  5. Snijkamp

    dunlop sportmax qualifier voorband

    mag weg voor wat het je waard is.... is nog zeker niet op de helft (5000 km gelopen) maar gaat er af ivm montage set bt016's niet vierkant gereden maar ook niet mee geracet of andere praktijken edit: kan slotje op, nog een qualifier achterband voor weinig op de kop getikt, dus rijd ze...
  6. Snijkamp

    mivv x-cone dempers aprilia shiver 750

    mijn zo goed als nieuwe mivv x-cone's gaan in de verkoop ze zijn net een weekje gemonteerd maar ik vind het geluid toch storend bij constant rijden ze zijn met killers een tikkie zachter als de akra's zonder killers maar lijken een stuk vetter (mijn mening uiteraard) :9~ foto's...
  7. Snijkamp

    achterremschijf transalp '92

    hee mensen, kom er gister achter dat de achterremschijf van mijn pekelfiets een dikke barst heeft: aan de buitenkant bijna 2 mm groot :( heeft iemand een adresje of misschien wel een schijf liggen voor een transalp uit '92? groeten en alvast bedankt, Snijkamp
  8. Snijkamp

    suzuki sv 650 s laser extreme

    hallo mensen, Ivm aankoop van een aprilia shiver gaat mijn geliefde sv'tje in de verkoop. Hier is de link naar de marktplaats advertentie: http://link.marktplaats.nl/253815712 Maar ik zal even kort samenvatten waar het om gaat: Een rode suzuki sv 650 s uit 2006 met 25000 km op de...
  9. Snijkamp

    all-road tochtje achterhoek?

    hee medemoddermuiters, Zijn er nog geinteresseerden om eens een paar zandweggetjes af te modderen deze winter in de achterhoek? Woon zelf in Hengelo Gld, en weet wel een paar weggetjes, maar dan houd het wel op. Dus misschien weet iemand hier een mooi tochtje en zijn er meer die in zijn...
  10. Snijkamp

    speel-plekjes voor je allroad?

    hee mensen, ik ben sindskort de trotse eigenaar van een transalp uit 92 met het idee er in de winter lekker mee rond te soppen en mijn sv'tje in de schuur te laten staan maar kwam er achter dat zandwegen ook wel geinig zijn }) maar vroeg me af of jullie nog 'terrein' wisten waar je...
Terug
Bovenaan Onderaan