Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Herbert1972
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Michelin Commander 3

    Hallo allemaal wil op de Goldwing 1500 de nieuwe Commander 3 zetten maar de achterband is bij dit merk maar 150 ipv 160 breed. Zou je dit merken? Reden is weinig keuze( eigenlijk alleen Exedra max) en Michelin heeft de 3 volledig nieuw ontwikkeld en vooral als het nat wordt flink verbeterd.
  2. H

    Metzelers Tourance 110/80-19 150/70-17

    Te koop dus deze banden, zaten erop toen we hem kochten vorig jaar de haren zaten er voor nog op . Achter 75% voor 90% heb ze eraf gegooid omdat ik nooit onverhard rij , en er een grote vakantierit aankomt. Doe maar een leuk bod. https://myalbum.com/album/MagGd2otpM8c
  3. H

    Bagster en Navi houder

    Mooie Bagster, past op Breva/norge enz en Navisteun voor op de Norge van alu laten draaien en zit in de blanke lak. Bagster en navi houder Navi steun !00 euro samen, of doe een leuk bod
  4. H

    Akraprvic demper

    Te koop zgan demper ,van carbon ,past op moto guzzi norge/breva enz, maar is natuurlijk ook op andere motoren pas te maken, met orginele geluidsdemper vraagprijs 300 euro https://myalbum.com/photo/QqX7D74sMbVN/1k0.jpg
  5. H

    Lookwell leren motorpak

    Zeer nette combi, losse jas en broek aan elkaar te koppelen dmv ritsen. Ter indicatie ik ben 1.92 en 100 kilo zwaar. Alle protectie erin ook op de heupen. Vaste prijs voor dit moois 150 euro . Lookwell leren comi
  6. H

    michelin commander 2

    Hallo mede motorrijders, heeft er iemand al ervaring met de commander 2 band van Michelin? Ben benieuwd wat hij doet onder de zware toerfietsen dus 300 kilo plus , en dan vooral hoe is die in de regen en de stabiliteit onder lengte richels of opgeplakte strepen. Alvast bedankt en fijne...
  7. H

    even voorstellen

    Hoi ,allemaal ,ik ben Herbert 42 jaar en rij op een YamahaFJ 1200 uit "86 . Ik kom hier ff rondneuzen en info opdoen over van alles en niks :} Hier een Linkje naar mijn fiets :W Img winterklaar gepoetst img
Terug
Bovenaan Onderaan