Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GT 750J
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GT 750J

    Randstadmotors Zoetermeer dicht

    Vandaag kwam ik erachter dat Randstad motors in Zoetermeer vanaf vandaag dicht is en alles naar Safe Rotterdam verhuisd gaat worden! Helaas is nu de enige zaak in Zoetermeer v Wijk.
  2. GT 750J

    Onderdeel suzuki GT 750 J

    Hoi Ik ben opzoek naar onderdeel nummer 54611-31000 gear speedometer. Dit is een tandwiel die de km teller aandrijving verzorgd in het voorwiel van m'n gt met trommel! Niet meer leverbaar bij dealer(althans niet de mijne) Wie o wie kan me helpen!?
  3. GT 750J

    Waarom wil je em laten reviseren? tik erin, schake

    Waarom wil je em laten reviseren? tik erin, schakelprobleem oid? Ligt er dus aan of er problemen inzitten ja of nee, wil je gewoon het blok alle lagers en slijtage onderdelen laten vervangen kost het wel wat knaken. Ik verzorg blokrevisie en onderhoud, meestal wordt een blok ter revisie...
  4. GT 750J

    lidl aanbieding va. 18 april

    Kijk ff op www.lidl.nl. voor de "leuke" aanbiedingen. Misschien zit er nog wat tussen.
  5. GT 750J

    Zelf (leren) sleutelen?

    Hallo mederijders, Al enige tijd zit ik ook op het Bikenet forum en er zijn al diverse (tevreden) mensen langs geweest met motoren die "vage" klachten hadden of gewoon voor een beurtje. Al enige tijd doe ik reparatie aan diverse motoren zoals Yamaha/Kawa/Honda/Suzuki. Dus wil je geld besparen...
  6. GT 750J

    motor onderhoud/reparatie

    Hallo mederijders, Al enige tijd zit ik ook op het Bikenet forum en er zijn al diverse (tevreden) mensen langs geweest met motoren die "vage"klachten hadden of gewoon voor een beurtje. Al enige tijd doe ik reparatie aan diverse motoren zoals Yamaha/Kawa/Honda/Suzuki. Dus wil je geld besparen en...
Terug
Bovenaan Onderaan