Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kevv18
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Honda CBR 600 RR Seat cover

    Hallo, Ik zoek een OEM(origineel) Honda Buddycover voor mijn honda CBR 600 RR uit 2003 in het rood. Zonder ook maar enig kleurverschil! Foto als voorbeeld
  2. K

    CBR 600 RR aanschaftips?

    Hallo, Graag zou ik een Honda CBR 600 RR willen aanschaffen binnenkort, maar ik ben niet bekend met de problemen van deze motor. km stand +/- : 30.000 Bouwjaar: 2003 Graag zou ik jullie hulp willen. Wat zijn bekende problemen van dit model? En waar moet ik uberhoupt op letten bij...
  3. K

    Honda CBR 600 RR

    Hallo, Graag zou ik een Honda CBR 600 RR willen aanschaffen binnenkort, maar ik ben niet bekend met de problemen van deze motor. km stand +/- : 30.000 Bouwjaar: 2003 Graag zou ik jullie hulp willen. Wat zijn bekende problemen van dit model? En waar moet ik uberhoupt op letten bij...
  4. K

    Kopen van 1e motor

    Hallo allemaal! Ik ben aan het leren voor automonteur, maar van motoren heb ik echt (nog geen) verstand van. Waar moet ik op letten bij het kopen van mijn 1e motor? - Ketting - Tandwielen - voorvork maar hoe zie ik dat deze dingen niet meer goed zijn, en wat is erg duur om te...
  5. K

    Mijn 1e motor!

    Hallo allemaal! Een paar maanden geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald, en het word nu dus tijd om een motor te kopen. Allereerst, ik heb een A2 rijbewijs. Ik wil graag een Supermoto! Waarom? Omdat ik de uitstraling mooi/leuk vindt. En ik met de maximale 50pk regeling zit, en ik niet...
  6. K

    enduro voor dagelijks gebruik

    Hallo, Zoals de titel al zegt heb ik interesse in een Offroad motor. Niet echt voor dagelijks gebruik, maar meer voor in het weekend of om af en toe mee te rijden als ik tijd over heb maar zeker niet competitie gericht. Ik heb het onderwerp " hoe kies ik mijn eerste crossmotor" gelezen...
  7. K

    nieuw forumlid

    Hallo samen, Ik ben Kevin, en woon in het zuiden. Ik ben op het moment bezig met mijn motor rijbewijs te halen. Ik zit op het Arcus college en studeer daar automotive MBO4. In mijn vrije tijd hobby ik vaker aan mijn auto. Een bmw E60 530i Maar nu is de tijd rijp en wordt het dus tijd...
Terug
Bovenaan Onderaan