Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kawamenneke
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kawamenneke

    multitest cb1000f,z1000sx,gsx1250,fz1fazer

    Zoals de titel al een beetje aangeeft. Ben ik op zoek naar deze test. Na wat google weet ik dat ie in de moto73 stond. Echter krijg ik geen goede link. Mocht iemand deze test hebben liggen, of een goed werkende link hoor ik het graag. b.v.d.
  2. kawamenneke

    zx6r 2004

    ik heb nog een paar dingetjes te koop van mijn ouder zx6r uit 2004 het betreft een mra ruitje een K&N filter verkocht een groene hugger en een werkplaatshandoek verkocht laat maar weten als u geintresseerd bent groet jeroen
  3. kawamenneke

    zx6r 2004

    hierbij bied ik mijn zx6r aan deze is uit 2004 en heeft ongeveer 41000 km op de teller staan ik ben de 1ste eigenaar dus de hele historie is bekend en boekjes zijn aanwezig evenals de rekening zijn ter inzage hij is dus ook altijd dealer onderhouden verder bevat de motor een ander...
  4. kawamenneke

    axo rugbeschermer

    nou te koop aangeboden een axo rugbeschermer zier er nog goed uit is een fijn ding maar hij is ff net iets te groot voor mij ben zelf 1.78 lang doe een goed bod en hij is van jou en hij is af te halen in de omgeving van eindhoven
  5. kawamenneke

    ff showen

    nou na lang zoeken enzo heb ik een leuke nieuwe demper gevonden voor mijn mooie 636 het is een superpole geworden ene high mount rvs met ene goude tint zelf vind ik hem echt :} hebben trouwens nog meer mensen ervaringen met superpole? foto is nog niet echt geweldigmaar alvorst een indruk het...
  6. kawamenneke

    camera

    ik heb nu ene paar keer hier gezien dat mensen een camera op hun motor hebben en ene ritje ana het filmen zijn nou dat lijkt mij ook erg leuk kan ik achteraf ens kijken hoe het was gegaan enzo maar hoe krijg ik dit voor elkaar doen jullie dat met ene gewone camera of zoon speciale kleine enhoe...
  7. kawamenneke

    is overheid uitgezonderd????

    nou ik reed pas de snelweg op de a2 kwamen er 2 motoren voorbij rijden van de marchauche (schrijf je dat zo) ik was toch aan het versnellen en tja jemag daar eigenlijk maar 100 maar ja die 2 reden al 130 en iedereen ging er voor aan de kant dus dacht rijdt ik er sociaal rustig achter }) ja...
  8. kawamenneke

    vraag 12

    hm ik snap ff iets niet ik ben naar aanleiding van die vraag over dat verkeersbord die quiz aan het doen dan staat er bij vraag 12 de algemene quis is dit een 1 richtings weg? met ene blauw bord met pijl naar rechts ikke daar ja in toetsen is het fout????? kijk ik ter info bij de borden staat...
  9. kawamenneke

    nieuwe motor

    sjees het zit mij niet echt mee ikheb nieuwe motor gekocht wilik de verzekering bellen voor het definitief te maken zijn ze alles weer kwijt dus en zeggen nu dat het misschien niet gaat|en ik kan de motor vandaag ophalen weet er toevallig niemand ene goede all risk verzekering die ikzo ff snel...
Terug
Bovenaan Onderaan