Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zynex
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    sv650 vreemd temperatuur gedrag

    Even een technisch vraagje. Mijn sv650 heeft al enige tijd de neiging een beetje warm te worden als hij stilstaat. De temperatuur blijft dan oplopen totdat de fan aangaat en hij afkoelt. Dit hoort een sv650 in principe niet te doen. Tijdens het rijden heb ik nergens last van al fluctueert de...
  2. Z

    Adidas motorpakken in Nederland

    Het is officieel vrijdag en het lijkt erop dat Adidas tegenwoordig ook weer motorpakken maakt. Misschien herkent iemand ook nog zijn gestolen motor in het filmpje?... http://www.dumpert.nl/mediabase/7078133/28388268/stoerjongens_doen_patsen.html Ik rijd graag motor, maar deze mensen...
  3. Z

    Motorverzekering 2x zo duur

    Aangezien het vrijdag is wilde ik even mijn gal spuwen. Vandaag kreeg ik namelijk het polisblad van de ANWB binnen voor de motorverzekering. En tot mijn verbazing willen die oplichters mijn premie bijna verdubbelen van 20,10 naar 35,70 per maand. Dat de verzekeringen duurder worden kan ik nog...
  4. Z

    Suzuki SV rit 2016

    Na de geslaagde v-twin rit van vorig jaar en de interesse in het oude en nieuwe sv topic lijkt het me tijd om snel een nieuwe rit te organiseren voordat de zomer begint. Er was voornamelijk interesse in de sv topics, vandaar de keuze voor een SV rit. Dus mensen, laat snel wat van je horen. Er...
  5. Z

    SV650 buddy seat

    Bij deze bied ik een sv650 buddy seat aan (2nd generatie). De buddy seat is niet gedeukt en heeft geen happen eruit, maar aan de rechterkant zitten wel enkele krassen. Ik sta open voor biedingen.
  6. Z

    Suzuki sv650 35kw

    Hey, Heb hier een lange tijd meegelezen en denk toch zo'n beetje de hele regeling door te hebben. In de tussentijd heb ik ook veel gereden op een gs500 (niet van mij), maar wil nu toch graag mijn eigen motor aanschaffen. Dit moet de Suzuki sv650 worden. (Injectie model) Ik heb er al enkele op...
Terug
Bovenaan Onderaan