Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lv0ll9
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. lv0ll9

    Kopbouten op afknappen.

    Hoi allemaal! Ik zit met een beetje een dilemma, ik heb twee motorblokken voor beide dezelfde motor. Beide blokken hebben het zelfde probleem, de kopbouten (die de cylinderkop en cylinders op hun plek houden) zitten vast. Met name de twee aangegeven op het plaatje. Voor beide motorblokken...
  2. lv0ll9

    Honda CB450S (PC17) zuipt olie

    Na het weer rijklaar maken van een Honda CB450S, en er wat op gereden te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat hij wel een goede slok olie lust. De km stand van het blok is mij niet bekend. Het begint bij starten,waar hij ontzettend lastig doet. Met name als hij koud is, na wat proberen...
  3. lv0ll9

    Onderdelen uitwisselbaar?

    Nu had in vandaag een projectje opgehaald(1989 Honda CB450S) bij een verkoper op marktplaats. Nu ben ik hem aan het demonteren en er moet het een en ander vervangen worden(wiel lagers, remblokken, voorvork kering e.d.), ala standaard onderhoud. Nou bestel ik deze slijtage onderdelen normaal...
  4. lv0ll9

    Lastige start Suzuki GS500

    Hoi! Sinds een tijdje doet mijn Suzuki GS500F 2006 (4650KM) lastig met starten. Zal het hele verhaal even plaatsen misschien dat er belangrijke informatie in zit. Ik heb afgelopen zomer(ondertussen 1 jaar geleden) deze motor gekocht(toen had deze nog maar 3000km). Vorige eigenaar had hem...
  5. lv0ll9

    Ten einde raad... Verwijderen stuur gewichten

    Hoi allemaal, Zoals we allemaal weten begint het weer vrisjes te worden s'ochtens, dus was het tijd om handvat verwarming te kopen voor mijn CBR125R(2006)... Nu heb ik het volgende probleem... De schroef die de stuurgewichten aan het uiteinde van elk handvat bevestigen, zitten, muur, maar...
  6. lv0ll9

    Extreem hoog stationair toerental

    Hoi, Gaat om een Honda CBR125R 2006 - Carb model. Ik heb gister mijn 8000km checks/vervangingen gedaan. Heb de olie, filter en koelvloeistof vervangen, toen even gestart, Liep goed, niks aan te merken. Toen de tank er af gehaald voor het checken van het lucht filter, zag er schoon en...
  7. lv0ll9

    Aanslag op uitlaat

    Hoi, Ik heb voor kort geleden een compleet RVS uitlaat systeem gekocht. Nu heb ik er ongeveer 500km mee gereden. Vandaag ging ik alle bouten van de uitlaat eens bij langs(controle) en viel mij op dat op een deel van de uitlaat een soort aanslag zat. Het lijkt niet op de verkleuring door de...
  8. lv0ll9

    'How to' Uitlaat voor minder dan 30 euro

    Hoi, Sinds kort heb ik vakantie en ik ben nu al een tijdje van mening dat mijn uitlaat veel te zacht en te restrictief is.. En ben maar een arme student dus een uitlaat van gauw 200 Euro past niet in mijn budget :X . Dus beetje onderzoek doen naar wat een zogenaamde "straight through...
  9. lv0ll9

    bouten, moeren, en meer met zwarte "aanslag"

    Het viel me gister op toen ik het achterwiel los had, dat een hoop moeren en bouten en zelfs de tandwielen een zwartige aanslag hebben, nee het is geen kettingvet of rotzooi... Want met schoonmaken krijg ik het niet weg, lijkt wel op corrosie, heb al geprobeerd het eraf te schuren maar niet met...
  10. lv0ll9

    Slip-on uitlaat passend maken..

    Dus, had al eerder een topic gestart over of ik een slip-on uitlaat van mijn oom zou kunnen passen op mijn kleine CBR125R(04-07 model). Nu heb ik echter even gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het einde van mijn uitlaat pijp nog een "bracket" noemen we het maar, zit. de pijp ziet er...
  11. lv0ll9

    Uitlaat?

    Mischien een vreemde vraag :j Maar een oom van mij heeft nog een (wat oudere) demper(slip-on) liggen, en de diameter van die uitlaat past op mijn brommert. Nu is mijn vraag kan ik dan die uitlaat op mijn motor plaatsen, of zal dit voor ongewenste gevolgen kunnen hebben?? Is een Shark...
  12. lv0ll9

    zou dit verantwoord zijn?

    Hoi, Dus, sinds kort lekt mijn rechter voorvork, heb al geprobeert hem schoon te maken, maar de binnenste ring is beschadigt(de kering is al 10jaar oud). dus de poot(en) en het wiel moeten er uit. Nu heb ik geen middenbok '( of een krik. Nu heb ik wel een garage waar stalen balken over...
  13. lv0ll9

    Onderhouds beurten zelf doen?

    Hoi, heb nu sinds 4 maand mijn eigen eerste brommert, wel altijd interesse gehad(en geleerd van mijn pa, die zelf ook altijd motoren had) in onderhoud en techniek van zo'n machine. Nou kom ik tegen mijn 4000km aan binnenkort,rijd er bijna dagelijks mee dus onderhoud is voor mij zelf ook...
  14. lv0ll9

    A.R.T. Keurmerk op slot vervallen...?

    Hoi, Tijdje terug een mooi ART 4 gekeurd slot gekocht, en nu check ik het keurmerk vanmiddag, en zag ineens dat het keurnummer van het slot(staat op verpakking en slot zelf) op de site van ART, als VERVALLEN stond en de datum die daarbij hoorde was 3 weken na de aankoop van het slot. '(...
  15. lv0ll9

    vorige eigenaar een echte mooi weer rijder?

    Hoi allemaal! Dit topic is niet zo zeer voor mij, maar meer voor de persoon in kwestie. Laatst zag een maat van mij een motor staan (Yamaha YBR 125) met maar 724km op de teller, klinkt misschien niet zo gek, maar de motor is uit Juli 2006. En toch ziet hij er uit als nieuw, geen roest of...
  16. lv0ll9

    Koplamp Honda CBR 2006 model

    Gegroet! het gaat hier om de Honda CBR 125 r, 2006 model Het begint steeds vroeger weer donker te worden, nu vindt ik dat de huidige (standaard 35w) lampjes voorop niet echt fijn zijn om mee te rijden (zoals meer mensen zeggen is het alsof je een kaarsje voorop hebt). Nou zat ik dus te...
  17. lv0ll9

    Derbi als merk betrouwbaar en kosten?

    Hallo heren en dames! Ik ga komende weken beginnen met mijn A1 rijbewijs, nu zat ik te kijken naar een 125CC motor, die er een beetje leuk uitziet en betaalbaar is. Mijn oog is gevallen op een paar motoren van het spaanse merk Derbi. Nou heeft mijn vader altijd motor gereden en weet er veel...
Terug
Bovenaan Onderaan