Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jojo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jojo

    Motorblok gsxr 750 k7

    Beste, Ik ben op zoek naar een motorblok voor mijn gsxr 750 2007. Dit omdat het een invoer motor betreft en bij de rdw erachter kwam dan ze mijn blok niet konden traceren omdat het motornr niet plausibel was. Maw waarschijnlijk gestolen. Niet handig voor mij. Dus ik zoek een herleidbaar...
  2. jojo

    laser hotcam carbon gsxr 600\750 k4\5

    te koop laser hotcam carbon, heeft onder een gsxr 750 k5 gezeten voor ongeveer een jaar, is absoluut schadevrij, type bolt-on, db killer aanwezig, past volgens mij ook op andere types en bouwjaren, inruilen originele demper is welkom, doe een goed bod en je kan hem onder je...
  3. jojo

    ebc remblokken ..ervaring.

    hallo mf-ers, ik heb ee nzx9r van 2000, nou zijn mijn remblokken versleten en is mijn vraag of er iemand ervaring heeft met ebc blokken?? deze zijn veruit het goedkoopste(blijf hollander), :W :W maar weet niet of het ook werkelijk wat is.. bvd jos.
  4. jojo

    topkuip zx9r '2000

    hoi kawa rijders, mijn naam is jos vd valk,en ben op zoek naar een topkuip voor een zx9r van 2000! heb al op veel plaatsen gezocht maar overal tevergeefs ;( . weet iemand van jullie soms nog ergens een adressje :Y . heb er een besteldt op internet maar dait duurt nu al 2.5 maand en dat wordt...
  5. jojo

    zx6r houdt in!!!

    hoi beste heren, ik heb een probleem met mijn zx6r van 95. het gaat om het volgende; als ik tussen de 3 en 4000 rpm rijdt in stads verkeer ofzo hort en bokt ie als een oud paard, evenals ik mijn gas loslaat en weer wat gas geef houdt hij even in. ook als ik redelijk doortrek en over schakelt...
  6. jojo

    mijn zx6r wil niet meer ????

    ben van de winter bezig geweest met m'n zx6r over te spuiten. mooi geworden maar,,,,,, ff een rondje gereden en als ik hem door laat trekken smoort hij,ik denk brandstof probleem. iemand ideeen,dan hoor ik ze graag. als ik ff rustig rij gaat t weer even goed totdat ik gas ga geven bvd jos :? :( ;
  7. jojo

    electrisch schema gsx600f '88

    wie kan mij helpen aan een schema van een gsx600f '88. met name het laadstroom circuit. enne kan ik ook een spanningsregelaar van een auto gebruiken.. jos.
  8. jojo

    electrisch schema gsx600f '88

    wie kan mij helpen aan een schema van een gsx600f '88. met name het laadstroom circuit. enne kan ik ook een spanningsregelaar van een auto gebruiken.. jos.
Terug
Bovenaan Onderaan