Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: XR Hans
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. XR Hans

    Zijn er nog mede forum leden die een gasgas FSE 450 bezitten? en heeft iemand een goed adres voor onderdelen

    Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van een FSE 450, en vroeg me af of er nog meer bezitters zijn en waar zij hun onderdelen bestellen
  2. XR Hans

    XR650R backfirescreen verwijderd!!

    Hallo mede XR650R rijders ik heb bij mijn XR het z.g.n backfirescreen verwijderd en ik heb het idee dat het vermogen in het midden gebied iets is toegenomen , of zou dit enkel het psychologisch effekt zijn? Iemand ervaringen??
  3. XR Hans

    RM-Z 450 Zou deze ook naar Nederland komen?

    Deze motor is in Belgie al te verkrijgen,zou Hij ook in N.L te koop komen? En wat zou dat dan gaan kosten? Ik vind hem er persoonlijk erg mooi uitzien,en er is ook een enduro versie van
  4. XR Hans

    Kettingspanner afgebroken XR650R

    Wie heeft een tip ik kan hem niet uitboren want een boor is te kort
  5. XR Hans

    wie gooit euro 95 in z'n XR650R

    In het kader van de associale benzine prijzen vraag ik mij af of er euro 95 in een XR650R (orgineel) compressie 10:1 zou kunnen worden verstookt ik heb in ruim 14 jaar XR nog nooit euro 95 getankt en ik weet niet wat de gevolgen zijn :]
  6. XR Hans

    18 Juni supermoto Veenendaal !!!!

    Op 18 juni is er weer supermoto (achter safe aan de Fokkerstraat) ik ben zeker aanwezig (als toeschouwer dan)
  7. XR Hans

    Hoe krijg ik de koppeling van m'n XR er af????

    Ik zit met het volgende probleem ik moet de moer die het binnenste koppeling gedeelte op de as houd er af krijgen, deze zat geborgd d.m.v een deuk in de kraag van de moer, dit heb ik inmiddels al weggeboord maar de moer wil met geen geweld los. Hebben jullie soms tips?
  8. XR Hans

    De Nieuwe xr650

    hier een foto van de xr 2006 ik heb het 2005 model er even naast gezet maar ik zie geen verschil ;)
Terug
Bovenaan Onderaan