Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Keeskapstok
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Keeskapstok

    Zgan alpinestars c-30 drystar handschoenen

    Zo goed als nieuwe waterdichte, ademende handschoenen. Slechts een enkele keer gedragen. Op 28 september gekocht. Nu voor 99 euro te koop bij motorkledingcentre. Ze zitten toch niet helemaal lekker vandaar de verkoop. Aangezien ik de verpakking heb weggegooid kan ik het niet meer retourneren...
  2. Keeskapstok

    Wegens verkeerd besteld, nieuwe accu yuasa!

    Tijdens het vullen zag ik dat ik de verkeerde had.... ik leg hem aan de druppellader tot hij verkocht wordt. Hij is dus 100% nieuw en ongebruikt. Yuasa YTX20HL-BS 75 euro 0628378833 Op te halen in Hank of in overleg elders Groeten Jan
  3. Keeskapstok

    Strubben kaart TT Assen 2018

    Wegens overcompleet, 1 kaartje voor de race dag op Assen zondag 1-7-2018 Prijs 97 euro j_schrau@hotmail.com 0628378833
  4. Keeskapstok

    TT assen strubben2x

    Te koop, kaartje voor de race dag op de strubben tribune. Prijs: 90 euro
  5. Keeskapstok

    Koffer verloren? Moto guzzi

    Zat op Mp te neuzen en kwam volgende advertentie tegen. https://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-overige/m1161360774-moto-guzzi-koffer-gevonden-in-groningen.html?c=1f6123406d618e4dfc07bc3e0818a26e&previousPage=lr&pos=53
  6. Keeskapstok

    Waterdichte dames laars ZGAN maat 40

    Nieuwe waterdichte dames laars van het merk Forma. Is eenmaal gedragen. Dus werkelijk zgan. Zit een drytex membraam in. Dat is hetzelfde als gore tex. Dus waterdicht en ademend. Maat 40 Gaat weg ivm te klein gekocht. Motorlaars moet je ongeveer een maat groter pakken dan je normale...
  7. Keeskapstok

    Ideale slaapplek voor paddock

    Aangeboden een daktent. Ik gebruikte hem als we gingen racen. In de daktent ligt een dik matras van 130-200cm Het is superhandig als je geen bus of caravan hebt om in te pitten. Je gooit je dekbed en kussens erin. Die kan je er in laten gewoon. Dus je komt aan, duwt hem op en en in 10 seconden...
  8. Keeskapstok

    Foto

    Mijn oog is nu bv gevallen op een ktm 990 sm-t. Nu kijk in in het topic hiervan en moet alles doorspitten voor wat foto's. Kunnen jullie niet een knop maken zodat je alle foto's kan zien die in het topic geplaatst zijn? Ik zou dat super handig vinden :Y
  9. Keeskapstok

    Garmin mount zumo 660

    Ben op zoek naar een mount voor de zumo 660. Voor op de motor welteverstaan. Dus heb je een mooi tweedehandse liggen. Laat maar horen! *D
  10. Keeskapstok

    Toscane

    Avond :W Heeft er iemand goede tips voor, routes, campings, dingen die je gezien moet hebben etc? Wij zijn van plan dit jaar richting Toscane te karren en wat extra tips zijn welkom! Laat maar horen! *D edit: Een collega van m vader heeft dit naar me gestuurd. Lijkt wel direct...
  11. Keeskapstok

    2 Strubben kaarten

    Voor de komende TT heb ik twee kaarten over. Voor de race dag. In vak FS, rij 7 stoel 9 en 10 174 euro voor de twee
  12. Keeskapstok

    Strubben kaarten

    Voor de komende TT heb ik twee kaarten over. Voor de race dag. In vak FS, rij 7 stoel 9 en 10 174 euro voor de twee
  13. Keeskapstok

    Acerbis knie beschermers

    Slechts een paar keer gebruikt. Zijn net wat te groot voor mij. teab
  14. Keeskapstok

    Lederen damesbroek maat 36

    Te koop aangeboden, Lederen damesbroek maat 36 Een enkele keer gedragen, uitstekende staat. Speedware broek van Hein Gericke teab
  15. Keeskapstok

    Caravan voor op de paddock

    Mooie in goede staat verkerende avento caravan. Bouwjaar 1983, met de boekjes erbij. Heeft een gaskachel, koelkast, 2 pits gastoestel. Diverse opberg mogelijk heden. Voortent welke een aantal jaar terug opnieuw gestikt is. Hefdak zodat je tot een lengte van 1.90m gewoon rechtop kan staan...
  16. Keeskapstok

    Avento caravan

    Mooie in goede staat verkerende avento caravan. Bouwjaar 1983, met de boekjes erbij. Heeft een gaskachel, koelkast, 2 pits gastoestel. Diverse opberg mogelijk heden. Voortent welke een aantal jaar terug opnieuw gestikt is. Hefdak zodat je tot een lengte van 1.90m gewoon rechtop kan staan...
  17. Keeskapstok

    9x Strubben kaarten TT 2011

    Ivm te veel besteld..... één kaartje voor op de Strubben! Prijs: 82,- p
  18. Keeskapstok

    Kawasaki ZX-6RR Circuitmotor

    Kawasaki ZX-6RR, bouwjaar 2004. Dit is een ex-Mile Pajic circuitmotor zonder kenteken en technisch in goede staat. De motor is inclusief: -Getuned motorblok (128 pk op achterwiel) -WP vering -Snelgas -Extra set wielen met regenbanden -Extra Laser demper -Extra set remblokken voor...
  19. Keeskapstok

    Kawasaki ZX-6RR Circuitmotor

    Voor een maatje plaats ik deze advertentie: Kawasaki ZX-6RR, bouwjaar 2004. Dit is een ex-Mile Pajic circuitmotor zonder kenteken en technisch in goede staat. De motor is inclusief: - Getuned motorblok (128 pk op achterwiel) - WP vering - Snelgas - Extra set wielen met regenbanden -...
  20. Keeskapstok

    Moto73 jaar +- 2004-heden

    Ik heb de blaadjes bewaard. Waarom denk ik nu :? Als ik er iemand een plezier mee kan doen moet je het laten weten. Zo niet gaan ze tzt een keer met het oud papier mee. Groeten Jan
  21. Keeskapstok

    Kaarten 80e TT Assen, Strubben 3x

    Ik heb drie kaarten over voor de Strubben tribune. Deze is al uitverkocht. Reden van de verkoop is; ik bestel ieder jaar 25 kaarten, dit jaar zijn we met 22 man. Nu heb ik er dus drie over. Vak FS, rij 6, plaats 11, 12, 13 Prijs 77,- ps De kaarten zullen binnenkort in de bus vallen. Je...
  22. Keeskapstok

    Nieuwe Michelin pilot power 160/60/17

    Gloedje nieuw met een dotcode van 0909. Meenemen voor 100 euro. groeten Jan
  23. Keeskapstok

    Honda FMX Supermotard

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voor een vriend open ik dit topic. Te koop aangeboden: Honda FMX 650 Supermoto Motor is in goede staat en voorzien van Remus dempers. Daarnaast zijn er recentelijk nieuwe banden gemonteerd (Michelin Pilot Power)...
  24. Keeskapstok

    Harley sportster 883 4700 km werkelijk als nieuw!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn zus verkoopt haar motor. Ze heeft hem gekocht terwijl ze nog aan het lessen was. Haar (ex)vriend rijdt ook Harley en ze was aangestoken door het virus. Maar daar is ze weer van genezen |(...
  25. Keeskapstok

    Circuit Moerdijk?

    Goed nieuws voor de Brabanders (rest ook natuurlijk) Er zijn plannen om een circuit aan te leggen in Moerdijk. Het is niet definitief maar ze zijn er mee bezig. Lijkt me super! Ik werk bij de Shell op Moerdijk, dan kan ik voor een tientje, na of voor het werk ff knallen. Fingers crossed :Y...
Terug
Bovenaan Onderaan