Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MAzlbeer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MAzlbeer

    Project knutselMagna

    Ola, na het lezen van vele opknaptopics heb ik besloten zelf er ook maar eens in te stappen. Al snel werd mijn aandacht getrokken naar een Honda MAgna. Na een paar keer achter het net te hebben gepiest ben ik uiteindelijk toch geslaagd. En dit is em geworden, een Rooie Honda MAgna V65...
  2. MAzlbeer

    Motor starten met auto accu? is dit mogelijk?

    Ola, ff een hele gekke vraag. Ik heb een motor staan zonder accu. Ik wil even weten hoe het geheel draait (niet hoe het rijdt) Als ik de polen op een auto accu aansluit en zou proberen te starten.... KAN DAT?
  3. MAzlbeer

    Tankdop muurvast

    Ola, gisteren heb ik een knutselmotor op de kop getikt om komend winter mee onder de pannen te zijn. Gisteravond opgehaald en voorzichtig een eerste scan gedaan. Nu wilde ik de binnenkant van de tank gaan inspecteren maar de sleutel wilde er eigenlijk niet eens in. Na wat gefrot toch de...
  4. MAzlbeer

    Aangepaste originele uitlaat in Luxemburg

    Middag, eind Juni gaan we met een cluppie naar Luxemburg met onze motoren. Nu rijdt mijn vrouw een Honda CB750 Nighthawk met originele uitlaten. Maar deze uitlaten zijn door de vorige eigenaar voorzien van 4 extra luchtgaten per demper. Hoe groot is de kans dat we in Luxemburg problemen...
  5. MAzlbeer

    Voorspatbord Yamaha Thunderace '96

    Ola, ik ben op zoek naar een voorspatbord van een Yamaha Thunderace '96 Mijn trouwe 4-voeter heeft mijn glasvezel spatbord tot 2x toe ingekort, nu is hij te kort om nog verder te gebruiken. Groet Mazlbeer
  6. MAzlbeer

    Gaskabel stroef bij warme Thunderace

    Ola, gistermiddag ben ik ff een uurtje wezen toeren, en na een kleine pitstop kwam ik erachter dat mijn gas niet met een soepele klik terugschiet zoals ie deed maar dat ie eerst 1 seconde wacht en dan langzaam terug rolt. Toen mijn ACE weer wat koeler was (voor zover dat kon afgelopen weekend...
  7. MAzlbeer

    Ook ff voorstellen!

    Ola, ik ben MAzlbeer, 31 jaar, kom ook 'ut Fryslan' en al een tijdje anoniem aan het lurken hiero. Na wat gepieker de knoop doorgehakt en met lessen begonnen. 29 juni bijzondere verrichtingen gehaald 6 juli theorie geslaagd 26 juli praktijk geslaagd Alles gelukkig in 1 keer gehaald tussen...
Terug
Bovenaan Onderaan