Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. sneeuwlichtje

    Te koop mooie Honda CBR600F 99

    Beschrijving : Te koop mooie Honda CBR600F 1999 Soort motor: Sport Bouwjaar: 1999 Kilometerstand: 27.011 km Motorinhoud: 600 cc Van onderhoudsbeurten voorzien , inclusief onderhoudsboekje Motor is altijd binnen gestald en alleen in de zomer mee gereden Vraagprijs ...
  2. sneeuwlichtje

    TT Camping Jan en Bertha

    hallootjes, wie verblijft er met de TT op de camping Jan en Bertha Wij vertrekken donderdag morgen waarschijnlijk met 4 misschien met meer mensen richting assen vanuit limburg *O* -O- -O- *O* *O*
  3. sneeuwlichtje

    Verzekering waar ?

    he jongens, een vraagje waarschijnlijk ga ik een Honda CBR uit '99 kopen *D is het zo dat verzekeren bv. bij het KNMV goedkoper is als bij een huis-tuin-keuken verzekeraar ? Voor welke verzekering zouden jullie kiezen casco /all risk enz. enz.
  4. sneeuwlichtje

    Honda cbr600' 99 oke of niet

    he luitjes, Ik ben op dit moment aan het zoeken naar een mooje Honda CBR600, :] Graag zou ik van honda-rijders willen horen wat voor of nadelen van de CBR zijn ?
  5. sneeuwlichtje

    Yamaha Thunderrace /Thundercat ?

    He :] Ik ben op zoek naar een mooie betaalbare motor ronde 5000/6000 euro waar ik dan vaak bij uit kom is de yamaha thunderrace of thundercat, Nu heb ik begrepen dat de thundercat 600cc is en de Thunderrace 1000 Maar heeft iemand ervaring met een van deze 2 motoren ? Of weten jullie zo...
  6. sneeuwlichtje

    Auto inruilen voor motor waar ?

    He luitjes, Ik had een vraag , vorig jaar (klinkt goed vorig jaar he ) heb ik mijn :] rijbewijs gehaald nu moet ik natuurlijk aan cente komen voor een motor te kopen Mijn auto is redelijk duur geweest in de aanschaf Volkswagen cabrio , en jah cabrio heb je zo weinig aan als je wilt gaan...
  7. sneeuwlichtje

    Help ~! Welke laarzen moet ik kopen

    :] Er is al zoveel over gepraat maar kben er toch nog niet uit welke laarzen ik moet kopen en in de winkel proberen ze je meestal toch maar de duurste te verkopen dus ik dacht eens even aan de kenners vragen he *D Ik zoek een sportieve motorlaars misschien alpinestars of SDI want zijn de...
  8. sneeuwlichtje

    Banaanscore

    Hoe zit dat met die Banaanscore , ik post me rot overal maar ik krijg maar geen banaanscore hoe zit dat >? *D
Terug
Bovenaan Onderaan