Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DennisTw
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Honda Hornet Zwart 2008

    Te koop aangeboden. - Honda Hornet Zwart - Bouwjaar: 2008 - Kilometerstand: 36265 Prettige motor. Remt, schakelt en rijd goed. Nooit problemen mee gehad. Ik heb me laten vertellen dat dat de achterband aan vervanging toe is. Druppels onder de motor is van water, ik had hem hier net gewassen...
  2. D

    Binnenvizier HJC

    Heeft er iemand toevallig nog een binnen zonnevizier liggen van HJC waar die niks mee doet?
  3. D

    Zijspiegel kogelbevestiging "strakker"maken

    Hallo, was ik weer. Heeft hier misschien iemand een tip om de kogelbevestiging van een zijspiegel strakker te maken? Het gaat dus om dit systeem. De spiegels zitten nu wat losjes. Lijm is geen optie. Ze moeten nog wel kunnen draaien
  4. D

    Stuurspiegels Honda Hornet 2008

    Ik heb zojuist mijn bestelde spiegels binnen gekregen. Nu loop ik tegen een probleem aan. Ik wil ze graag monteren inplaatst van de stuurgewichten. Wanneer ik de spiegels hetzelfde monteer als de stuurgewichten blijft er speling van de spiegels. Bij een hoger tempo met rijden verschuiven ze...
  5. D

    Demper Hornet 2008

    Goedenmiddag, Ik heb de zoekfunctie veelvoudig gebruikt maar ik kan niet duidelijk vinden welke dempers ik onder mijn hornet kan monteren, het betreft een Hornet uit 2008. Ook het Hornet home heeft me nog niet veel kunnen helpen. Bestaat er een site die aangeeft wat past en wat niet, en...
  6. D

    Gezocht: Demper voor Hornet 2008

    Beste mensen, Ik ben op zoek naar een mooie uitlaatdemper voor mijn Honda Hornet uit 2008. Het gaat mij vooral om het mooie geluid en de looks.
  7. D

    Motorpak maat

    Goedemiddag, Ik ben op zoek naar een motorpak en ik denk erover om deze via mp te kopen. Nu ben ik benieuwd naar welke maten ik ongeveer moet gaan kijken. Ik ben ongeveer 1.86 m en ik weeg ongeveer 80. Alles tips zijn welkom voor het aanschaffen bij een motorpak. Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan