Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RonnieV
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    BMW F800R lekke uitlaat

    Goedemiddag MF'ers. Sinds kort ben ik trotse bezitter van een BMW f800R uit 2009. Nu kom ik er tot mijn grote spijt achter dat, de uitlaat achter de lambdasensor gescheurd is, en ietsje lekt. (tijdens bezichtigen niet opgevallen..STOM..) Nu is mijn vraag, zou je dit kunnen lassen...
  2. R

    slippende koppeling fzr400rr

    beste MF'ers. Na het verversen van de olie van mijn fzr400 vernam ik dat mijn koppeling doorslipt. Naar mijn idee heb ik wel de goede olie gebruikt namelijk: castrol power rs 4t. nu is mijn vraag, zijn mijn koppelingsplaten versleten en aan vervanging toe of, heb ik wel de verkeerde olie...
  3. R

    crt assen

    Beste mf'ers, Graag zouden wij met een groepje motorrijders eens een dagje op het circuit willen rijden. Nu heb ik al op een aantal sites wat rondgekeken (crtholland, racetracks.nl) om een dag te gaan boeken. Nu is mijn vraag, Hoe ziet zo'n dag er precies uit? en maakt het uit op welke...
  4. R

    FZR400 35 kw

    Hallo, Ik wil mijn yamaha fzr400 graag op 35kw zetten. Deze ringen laat ik snijden met een lazersnijder. nu is mijn vraag, Hoe groot moet de doorlaat ongeveer zijn? Met vriendelijke groet, Ronnie
  5. R

    Voorstellen FZR400rr

    Hallo, Mijn naam is Ronnie ik ben 20 jaar oud en kom uit het mooie friesland. Ik ben sinds Augustus aan het lessen en heb mijn AVB al gehaald, Nu de theorie en de verkeersdeelneming nog :) De motor die ik ga rijden is een Yamaha fzr400rr uit 1990. Deze staat al thuis in het hok, maar...
Terug
Bovenaan Onderaan