Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vloods99
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vloods99

    Veilige parkeerplek gezocht voor auto met motortrailer in zu

    Welke MFer te zuid limburg heeft of weet een veilige plek waar ik mijn auto plus motor trailer kan stallen voor 2 a 3 dagen. Ik zette voorheen mijn bus in Simpelveld op het marktplein , maar nu heb ik een motortrailer achter mn auto en vrees dat die er niet meer is als ik terugkom.
  2. vloods99

    Cathare motortrail; 3 dgn all-offroad, wie gaat ook?

    Zijn er liefhebbers om mee te gaan eind september? (21 tm 23 sept) Ik ga de Cathare mototrail doen. 3 daags All/offroad evenement in zuid west Frankrijk. In de buurt van Carcassonne. Camping, ontbijt en avondeten zijn inbegrepen. Kijk op www.cocoricorando.fr
  3. vloods99

    Set Michelin Anakee 3 Wild eu150

    Set anakee wild 3, maat 90/90-21, en 150/70-17 hebben er 500 km onder gezeten, sla je slag voor eu 150 mag de set weg of een fatsoenlijk bod
  4. vloods99

    motor forum afvaardiging naar Parijs - Duinkerken?

    Gaan er nog rijders deelnemen aan Parijs - Duinkerk ?
  5. vloods99

    te koop Givi airflow yamaha XT1200

    splinter nieuwe Givi airflow, door dealer bij de motor geleverd. ik heb er 3 km mee gereden maar prefereer het originele scherm . voor eu 100 mag ie weg
  6. vloods99

    Eifelrit hemelvaart weekend 2016

    Zijn er gegadigden voor een "äusflug" naar de Eifel , 5 tot 8 mei? 3 overnachtingen , donderdag vertrek zondag weer terug. vertrek te simpelveld zuid limburg rond 11 uur routes voor de navi (garmin) worden verzorgd, wij komen al jaren in de Eifel, dus de mooie stuurwegen weet ik wel te...
  7. vloods99

    automatisch oprolbare spanbanden

    Setje van 2 stuks, ideaal om je motor mee vast te zetten . spant automatisch aan, daarna na spannen als je ze niet meer nodig hebt rol je ze automatisch weer op voorzien van 2 haken welke gecoat zijn met rubber. per setje eu 18,95 ex verzenden
  8. vloods99

    automatisch oprolbare spanbanden

    Setje van 2 stuks, ideaal om je motor mee vast te zetten . spant automatisch aan, daarna na spannen als je ze niet meer nodig hebt rol je ze automatisch weer op voorzien van 2 haken welke gecoat zijn met rubber. per setje eu 18,95 ex verzenden
  9. vloods99

    Gezocht: Mikuni of Keihin Flatslide carburateurs

    Voor mijn circuit Kawa zx7r, zoek ik een set Flatslide ( vlakschuif) carburateurs. 39 mm ofwel Keihin FCR39, of Mikuni RS 39 wie o wie ?
  10. vloods99

    vloods99

    Hallo allemaal, bij deze stel ik me voor , mijn naam is arnold verhoeven, kom uit almere, en ben 51 jaar jong.. Rij sinds mijn 18e motor, eigenlijk alleen recreatief en hoofdzakelijk in het buitenland. daar bedoel ik mee , Duitsland, Alpen / Dolemieten etc. Momenteel berijd ik een Aprilia...
Terug
Bovenaan Onderaan