Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ruud1325
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Harley beurt...

    Ik zou graag mijn fat boy zelf een 30.000 beurt geven maar weet niet goed wat er aan geschift dient te worden.... Heb naar de kosten gevraagd in de garage maar die 750,00 kan ik wel besparen schat ik. Wie helpt me ff op weg. Fat boy uit 2010 96 kub Ruud
  2. R

    Koppelingshendel

    Hallo afgelopen weekend mijn k1200 RS uit 98 laten omvallen en nu is koppelingshendel gebroken.....wie heeft er één liggen en wil hem verkopen?? Graag in het zwart.... Alvast bedankt
  3. R

    Startmotor vervangen Fatboy 2010

    Nu heb ik pas een Harley aangeschaft en wel een Fatboy.....eerlijk gezegd was ik nooit zo’n Harley fan tot ik op deze gereden had..top zeg wat een zitcomfor. Enfin ik heb hem overgenomen van een vriend diehem niet goed meer baas kon, en de prijs was ook nog dik in orde. Enige waar ik me wat...
  4. R

    Kuip of ruit gezocht

    Ik ben opzoek naar een Kuip of kuipje of anders een goed en degelijk windscherm voor op de Sabre v65 uit 85. Wie heeft er iets liggen ( graag in redelijke staat)......
  5. R

    Verlagen voetsteun

    Ik ben in het bezit van een Sabre v65 en zou eens willen kijken of ik de voetsteunen een paar cm kan verlagen. waar moet ik op letten en zijn hier eventueel hulpstukken voor in de handel...... Krijg nu dikwijls last van mijn heup omdat mijn voeten net te hoog zitten denk ik....
  6. R

    Volle sluiting.....gt500

    Beste ik heb maar weer eens een elektra probleem.... Ikheb zaterdag een nieuwe accu gestoken in mijn gt500 en tot mijn grote verrassing pas..volle sluiting. Voorheen geen enkel probleem nu rook uit de silicium gelijkrichter, nu had ik nog een nieuwe liggen dus snel gewisseld maar zonder...
  7. R

    Knipperlicht probleem bmw k1200rs

    Hallo ik ben sinds een half jaar de eigenaar van Bmw k1200rs. Echter doetmijn rechter knipperlicht niets meer, maar waar kan ik zoeken naar het euvel, lamp is niet kapot. Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk ( eigenlijk niets) Kuip weg halen. Wie heeft er een site waar een tekening of schema...
  8. R

    Diverse Suzuki GT/T 500 onderdelelen

    Prima zadel van een 500GT niets gescheurd of verroest € 75.00 ( onderzijde is wel met polyester mooier netjes opgeknapt) Prima midden bok van een GT 500 € 40,00 Ook nog een zadel van Suzuki 250T, deze is gescheurd maar heeft nog wel prima onderkant € 25,00 Alle prijsjes zijn ex verzend...
  9. R

    Sabre v65

    Ben opzoek naar een paar valbeugels voor op een sabre v65 uit 85, wie kan me helpen.... En ben tevens op zoek naar een rem en schakelset voor een suzuki gt 500 ivm ombouw Caferacer..... Ruud
  10. R

    Sabre v65

    Heb onlangs een mooie sabre op de kop getikt die echt super rijd, had voorheen lang met een magna v65 gereden maar deze verkocht....spijt,spijt. Nu deze sabre aangeschaft en hij rijd zeker zo lekker en goed als zijn voorganger vind zelfs dat de zit ook beter is voor mij, maar nu mijn vraag ik...
  11. R

    Aangeschaft een cb750 f2 uit 78..

    Motor komt volgens mij niet goed op toeren heb het gevoel er een hele dikke elastiek aanvalt zit.....toerental komt met moeite aan 7000. Carb's hoog frequent laten reinigen en ook laten synchroniseren teven luchtfilter vernieuwd maar geen verandering, kan deze motor terug getuned zijn en soja...
  12. R

    Aangeschaft een cb750 f2 uit 78..

    Motor komt volgens mij niet goed op toeren heb het gevoel er een hele dikke elastiek aanvalt zit.....toerental komt met moeite aan 7000. Carb's hoog frequent laten reinigen en ook laten synchroniseren teven luchtfilter vernieuwd maar geen verandering, kan deze motor terug getuned zijn en soja...
  13. R

    Slecht lopende bandit 600

    Ruud1325 schreef op 17 februari 2017 @ 06:01: Ik heb de bandit weer eens buiten willen halen, maar wat blijkt hij loopt voor geen meter meer. :( Heb daarom de carb's gedemonteerd en helemaal uit elkaar gehaald en lekker één voor één in het ultrasoon badje gedaan er zat namelijk best wel wat...
  14. R

    Bandit probleem...

    Ik heb de bandit weer eens buiten willen halen, maar wat blijkt hij loopt voor geen meter meer. :( Heb daarom de carb's gedemonteerd en helemaal uit elkaar gehaald en lekker één voor één in het ultrasoon badje gedaan er zat namelijk best wel wat verdroogde benzine in. ;( Dit drie keer gedaan...
  15. R

    Suzuki T250 uit 1971

    Ik heb een suzuki 250 uit 71 gekocht ( althans ik moet hem nog gaan halen), waar kan ik motor- electra gegevens van dit model vinden? Het elektra is volgens mij niet gelijk aan een GT. Wie kam even op gang helpen.... Ruud
  16. R

    Gt 500

    Pas geleden een warmlopen gehad met de gt 500 ...defecte oliepomp naar later bleek😡. Inmiddels heb ik een andere pomp en heb de draad weer op gepakt en overgegaan tot reparatie, maar wat blijkt geen vonk meer........😱 Ik heb de cilinders er al afgehad om te kijke of de veren en cilinderwand...
  17. R

    Aanvang van een Cafe racer

    Na alle berichten die ik hier heb gelezen en foto' s die er zijn getoond is ook hier het roer om en de 500gt word een Cafe racer, waar al iets aan is gedaan maar nog lang niet voldoende. Nu heb ik zelf een gt500😎 en ben er een beetje mee aan het spelen, heb het volg ende al uitgevoerd...
  18. R

    vastloper met GT 500

    ik zal me even voorstellen: Ruud Linders 54 jaar suzuki 500GT en diverse zundapp's en kreidlerjesd in bezit maar met het schitterende weer van afgelopen weekend dacht ik kom ik trek de suzuki nog en buiten met het volgende verhaal als resultaat: heb afgelopen weekend flinke schade...
Terug
Bovenaan Onderaan