Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daffy Duck
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daffy Duck

    Overwinteren 2022-2023

    Hoi mede forummers, Zoals de titel al zegt, is hier in huize DD het idee opnieuw geopperd om deze winter eens een periode te gaan overwinteren in het zuidelijke deel van Europa. Voor de Covid periode hadden we dit ook al eens overwogen, maar was mede door wat andere oorzaken in de ijskast...
  2. Daffy Duck

    Nieuwe stemknoppen aan de rechterkant?

    Mogelijk heb ik ergens iets gemist en komt er zometeen iemand met RTFM O-) , maar in een enkel onderwerp zie ik aan de rechterkant “stemknoppen” zitten en bovenaan de pagina een sorteer optie. Kan iedereen dit zelf aan of uit zetten, of centraal, of is het een instelling enz.. Voorts valt op...
  3. Daffy Duck

    Knop volgen verdwijnt zodra in een onderwerp, en komt pas terug als helemaal naar boven is gescrolled

    Hoi Ruud, Ben blij met de nieuwe uitstraling van het forum, maar omdat ik veel gebruik maak van de “volgen” knop viel me meteen op dat deze niet meer werkt als voorheen. Zodra je in een topic zit, verdwijnt deze knop van de balk en wordt pas weer zichtbaar als je helemaal naar boven ben...
  4. Daffy Duck

    Uitlijning van pagina vreemd gedrag

    Zat vanmorgen in mijn lijst gevolgde onderwerpen te kijken op de iPad (Safari) en hierbij viel me op dat de uitlijning van het onderwerpen veld de ene keer breder is dan de andere. Was me niet eerder opgevallen, zal niks met de werking van doen hebben, maar voor de ocr klanten onder ons😉
  5. Daffy Duck

    [VERKOCHT] Triumph Bonneville 2011

    Bij deze gaat hierbij de Triumph Bonneville van mijn partner in de verkoop. Om met het clichématige te beginnen, met pijn in het hart, maar realistisch gezegd, met pijn in de arm... Reden hiervan is lymfe-oedeem in de rechter arm na een operatie 3 jaar geleden. Hiermee is niet meer op een leuke...
  6. Daffy Duck

    Electronica schade mogelijk?

    Hoi medeforummers, Gisteren de beide fietsen in de garage aan de druppellader gehangen om de winter goed door te komen waarin toch (bijna) niet gereden zal worden. Nog een beetje nadenkend, vroeg ik me af of de druppelladers bij een eventuele blikseminslag de electronica van de motoren...
  7. Daffy Duck

    Uitlaat en comfort zadel Suzuki Bandit

    Wegens afscheid van mijn Bandit aangeboden een titanium Acrapovic uitlaat. Is gebruikt, maar ziet er heel netjes uit. Past onder alle modellen GSF1250 van de bouwjaren 2007 t/m 2014 en de GSF650 van 2006 t/m 2008 Mooie donkere sound, tot 7 pk extra en 4 kg minder gewicht, maar vooral het oogt...
  8. Daffy Duck

    CB250 tijdperk komt aan zijn einde

    We hebben besloten om de CB250 in de verkoop te zetten. Voor de geïnteresseerden zie de verkoop catagorie van dit forum Honda CB 250 Nighthawk
  9. Daffy Duck

    Onderkuip Suzuki Bandit 1250 K7 (zwart)

    Shit happens, en ook mijn Bandit heeft plat gelegen ;( . Hierbij is de rechteronderkuip beschadigd. Om het weer netjes te krijgen een nieuwe onderkuip besteld en weer gemonteerd. Als je deze koopt zijn dit helaas 2 delen samen (links + rechts) in 1 doos. Heb dus nog een nieuw linkerdeel...
  10. Daffy Duck

    Originele ruit Suzuki Bandit 1200 K5

    Gevonden bij mijn schuuropruiming, was 'm helemaal vergeten. Is nieuw want er heeft altijd een hogere toerruit opgezeten. Mag weg voor €25
  11. Daffy Duck

    Honda CB 250 Nighthawk

    Hoi allemaal, de 1e motor van mijn vriendin is wegens einde 25kw periode overbodig geworden en hierbij bieden wij deze te koop aan. Is een leuk klein en zuinig beginnersfietsje uit december 1992, geschikt voor iedereen met een A-rijbewijs (ook klein<25kw). Afgelopen najaar zijn er een nieuwe...
  12. Daffy Duck

    Bandit 1250S onderkuip

    Wegens overcompleet een complete zwarte originele onderkuip voor een Suzuki Bandit 1250SA van het K7/K8 model. Het linkerdeel is nagelnieuw in doos, het rechterdeel bevat wat kleine krasjes afkomstig van een kusje met de parkeerplaats.. ;( Alle bevestigingsmaterialen en handleiding zitten in...
  13. Daffy Duck

    Originele kuipruit Bandit 1200 (model 2001-2006)

    Zoals de titel al zegt heb ik nog een originele kuipruit liggen voor een Bandit 1200 wegens overcompleet. Ruit heeft nog geen 1000 km op de Bandit (K5) gezeten en is daarna gewisseld voor een hoger exemplaar. Reactie's bij voorkeur per mail daffyduck43 apenstaartje hotmail.com Prijs € 25,=
  14. Daffy Duck

    Originele kuipruit Bandit 1200 (model 2001-2006)

    Bij mijn schuuropruiming gevonden de originele kuipruit van mijn Bandit. Er zit sinds het begin een iets hogere, smoke-kleurige ruit op mijn fiets. Deze ruit komt er toch niet meer op, maar misschien weet één van jullie wel iemand die hem kan of wil gebruiken. Tegen een acceptable vergoeding...
  15. Daffy Duck

    Ook agenten op de motor zijn kwetsbaar..

    Motoragent zwaargewond na ongeval 16 oktober 2005, 10:18:25 ROTTERDAM (ANP) - Een 38-jarige politieagent uit Spijkenisse is zaterdagavond zwaargewond geraakt door een ongeval op de A15 ter hoogte van afslag Charlois. Wat de toedracht van het ongeval is, is nog niet bekend. Getuigen zeggen dat...
  16. Daffy Duck

    Nieuw produkt op motorgebied voor gehandicapten

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4665489.stm
  17. Daffy Duck

    Effe voorstellen

    Hoi mede MF'ers, Al een tijdje lees ik mee op het forum, en vond dat het een stijd werd om me aan te melden. Gisteren een heleboel MF'ers gezien op de wheelyday en dit was de aanleiding. Ben sinds een paar maanden in het bezit van een gixxer 750 bj 93 en 't rijdt heerlijk.... :] :]...
Terug
Bovenaan Onderaan