Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ivano
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ivano

    Prachtige Revit! Race Overall maat 54

    Revit! race overall maat 54. In zeer goede staat. Zal passen voor de meeste mensen tussen 175 en 185 cm lengte. Heel weinig gedragen. Binnenvoering volledig uitneembaar. Hij gaat weg voor minder dan een derde deel van de nieuwprijs. Vaste prijs: € 300,- interesse? Stuur even een PB aub. 👍
  2. ivano

    De Kawa Z 900 2017-2021 ( en verder…)

    Ja, er is het grote en uitgebreide Kawasaki Dissidenten forum. Maar dat is inmiddels zo rijk aan modellen …iets met bomen en bos… Daarom voor diegene die een Z900 hebben ; post je ervaringen hier. Zelf heb ik er ook een in de bestelling😉 Ben benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn over de...
  3. ivano

    ERDÉ PM 310 Gebruikt

    Beste MFers, Ik zoek een goeie gebruikte motortrailer bestemd voor èèn motor. Dit i.v.m. Gewicht, hanteerbaarheid, en plaatsing. De Erdé PM 310 zou voor mij de voorkeur hebben. ( een ander model mag ook, mits duidelijk vergelijkbaar ) ;)
  4. ivano

    Even voorstellen

    Hallo motormuizen. Mijn naam is ivan Rij al tig jaren op van allerlei wegmotoren; toer, supersports, naked. Momenteel een naked ( speed triple ) Kom uit omgeving Tilburg. Rijstijl; ehh... gematigd sportief, of beetje doortoeren... 8-)
Terug
Bovenaan Onderaan