Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kost1965
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Verheul Motorhoes

    te koop: Verheul motorhoes voor Suzuki bandit 1200 S , met kuip dus. 1 seizoen gebruikt en niet meer nodig vanwege vaste overkapping. Vaste prijs € 35,- exclusief verzending. reacties naar angelo@kabelfoon.nl.
  2. K

    Verheul hoes extra groot

    te koop : motorhoes van Verheul, is 1 seizoen gebruikt. prijs € 50,- excl. kosten verzenden.
  3. K

    Standaard dogbones voor Suzuki bandit

    Te koop voor €25,- exclusief verzendkosten.
  4. K

    Handvatten Suzuki Bandit

    Te koop voor €10,- per set exclusief verzendkosten.
  5. K

    Rem- en/ of koppelingshandle Suzuki Bandit uit 2004

    Prijs is €10,- per stuk exclusief verzendkosten.
  6. K

    originele kuipruit Suzuki bandit 1200S 2004

    prijs is €30,- exclusief verzendkosten.
  7. K

    Achterlichtglas Suzuki Bandit 1200S uit 2004

    Prijs is € 20,- exclusief de verzendkosten.
  8. K

    Achterlichtglas Suzuki Bandit 1200S uit 2004

    Prijs is € 20,- exclusief de verzendkosten.
  9. K

    Benzine in luchtfilterhuis?

    Mogge allemaal, Ik heb een vraag over benzine in mijn luchtfilterhuis. Het gaat over een Suzuki Bandit 1200S uit 2004 met vacuumcarburateurs. Kan de oorzaak van benzine in het luchtfilterhuis, een benzinekraan zijn die op de on positie door blijft lopen? In deze stand hoort hij dit niet te...
  10. K

    Afstand onderzijde kuip tot wegdek???

    Ik heb een volle kuip onder mijn Bandit en vraag aan jullie advies over de minimale afstand van onderzijde kuip tot het wegdek. Dit in verband met verlaging van de motor.
  11. K

    dogbones bandit 1200s uit 2004

    Wie kan mij vertellen wat de standaard lengte van de dogbones van een Suzuki Bandit 1200s uit 2004 moet zijn? Ik twijfel namelijk of de standaard dogbones er op zitten.
  12. K

    Handleiding Suzuki Bandit 1200S uit 2004

    Gevraagd: handleiding voor Suzuki Bandit 1200S uit 2004
  13. K

    contactslot Bandit 1200 s uit 2004

    Vraag over het vervangen van het contactslot van een Suzuki Bandit 1200s uit 2004. Wat moet ik allemaal demonteren om het oude slot te vervangen en tegen welke eventuele problemen loop ik aan?
  14. K

    even voorstellen

    Hoi allemaal, Na een x-aantal jaren geen motor meer te hebben gereden ( een gezinnetje dus! ), begon het nu toch weer te kriebelen om weer een motor aan te schaffen. Bij het zoeken naar een auto voor mijn dochter kwamen we bij een autodealer terecht, waar ik toch een prachtige Suzuki Bandit...
Terug
Bovenaan Onderaan