Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vincent456
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    Verzekering -5

    Hoi, Afgelopen jaar een ongeluk gehad waarbij de schade 50/50 is gedeeld. Nu wil ik echter mijn nieuwe motor verzekering kom ik erachter dat op -5 schade jaren sta. Iemand tips of ideeën waar ik mijn fiets zou kunnen verzekeren? Gr
  2. V

    Ervaringen Motorhuis Brabant

    Heeft iemand hier toevallig ervaringen met motorhuis Brabant (Tilburg)? Leuke motor gezien en aangezien snel verliefd ben vroeg ik me af of mensen ervaringen hebben met dit bedrijf
  3. V

    Motorkeuze

    Hoi allemaal, Nu al enige tijd rond aan het kijken voor de motor en de keuze zal tussen 3 motoren gaan. Nu heb ik een beetje rond zitten kijken met mijn budget van 3000-3300 en zijn de keuzes qua uiterlijk en prijs: Yamaha MT-03 -> de prijs ligt net iets boven mijn budget rond de 3500 maar...
  4. V

    Suzuki gs500

    Hoi allemaal, Redelijk nieuw op dit forum maar na lang wikken en wegen tussen meerdere motoren lijkt mij een suzuki gs500 een mooie motor om 1,5 jaar mee te overbruggen. Nu beschik ik over een a2 wat dus betekend dat ik maximaal 35kw mag rijden of bakken met geld mag gaan betalen voor...
  5. V

    35 Kw Motor

    Hoi allemaal, Onlangs mijn A2 motor rijbewijs behaald en nu opzoek naar een motor. Hierbij twijfel ik tussen 2 modellen en heb ik er nog een paar vragen bij. Model waar ik tussen twijfel: - Kawasaki Ninja ZX6R - Yamaha YZF-r6 - Hierbij ben ik opzoek naar een model van >2005 en...
Terug
Bovenaan Onderaan