Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Noppie '74
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    M-stuur voor honda cb 750

    T.E.A.B
  2. N

    CB 750 langzame terugval in toeren?

    Als ik een stukje gereden heb met mijn CB van '79 en ik kom bijv. aan bij een verkeerslicht wil hij in eerste instantie 3000 tpm stationair blijven lopen. Dit is door heel even de koppeling iets te lossen in zijn 1 zoweer terug op de normale 1100 tpm. Of ik heb een beetje geduld en dan zakt het...
  3. N

    Gezocht 4 goede aanzuig rubbers voor een CB750KZ

    Zoals de titel al zegt ben ik na enig speurwerk erachter gekomen dat alle 4 mijn aanzuig rubbers lek zijn. Wie heeft er nog wat of weet er nog wat? Bvd. Noppie
  4. N

    Ook ik aan het brikken

    Ik heb vandaag een CB 750 KZ aangeschaft voor een weinig. Deze honda heeft ruim 10 jaar stil gestaan en is daar niet zonder schade doorheen gekomen. De voormalig eigenaar heeft hem stil gezet wegens het niet meer kunnen starten. Vanmiddag heb ik de carburateurs schoongemaakt en het een...
  5. N

    Welkom op M-F Maar wat moet een duiker in de woe

    Welkom op M-F Maar wat moet een duiker in de woestijn doen :? Grtzz en veel plezier hier
  6. N

    LC4 600 zooi!! 50 euri of teab

    1x frame zonder kenteken 1x uitlaat 2x radiateur (niet lek!!!! en dus los al meer waard!!) 2x tank 2x achterbrug 2x alu subframe 1x ijzeren subframe 1x kroonplaat voor upsd 1x bult plastic nieuwe tandwielen zo'n beetje anderhalve kuub bijelkaar zsm ophalen anders gaat het naar de stort er...
  7. N

    KTM 950 Adventure in GO!!!!! uitvoering

    Wegens voorlopig stoppen met rijden te koop mijn zeer nette 950 adventure 'S de specs. Gualdi dempers factory jetting kit valbeugels Stuurverhogers Alu koffer set 14800 km (15000 beurt pas gehad) Bouwjaar 08-2004 Dealer onderhouden orginele KTM folie set los erbij Alle modificaties...
  8. N

    CJIB Beschikking met fout?

    Ik heb een beschikking gekregen met daarin een fout. Mijn naam is bijna correct geschreven op de begin letter na :? Mijn achternaam begint met een W en hun sturen mij een beschikking waarop mijn achternaam met een D begint -O- Wat moet ik hiermee doen? En kan ik (zoals een goede krenterige...
  9. N

    ik kan niet reageren?

    Waarom kan ik in dit topic slijtboutje niet reageren en krijg ik te zien dit topic is niet aanwezig in de database? :?
  10. N

    Tour-X van Arai de voors en tegens?

    Ik wil morgen op de beurs een Arai tour-X gaan kopen? wie kan me de voors en tegens vertellen? Grtzzzzz
  11. N

    Weer een meeting?

    Zoals sommige van jullie weten hebben Ro1710 en ik vorig jaar een meeting georganiseerd! Is er nog animo voor nog een meeting ergens aan het begin van het voorjaar? De lokatie zal dezelfde zijn en ook kan er als dat gewenst is weer gezorgt worden voor een hapje en een frisje? Laat wat horen...
  12. N

    CB 500 four?

    Dit type Honda heb ik zojuist aangeschaft. Hij heeft zover ik weet maar een klein probleempje je carbs moeten gesynchroniseerd worden en de bobines vervangen. Wie kan mij meer info geven over deze fiets? Ik weet dat het bouwjaar ongeveer 74 is en er na iets van 25jr!!!!! stilstand regelmatig...
  13. N

    Photoshop / grafusche artiesten?

    Kan iemand mij / ons helpen met het ontwerpen van een sticker t.b.v. het LC8 forum? We zoeken iets in de trant van de mf sticker met onze webpagina erop. Grtzz en bvd :Y
  14. N

    Wat voor sloten moet ik kopen?

    Ik moet van mijn verzekerin minimaal 2 ART **** sloten kopen. Nu ben ik totaal niet gehinderd door enige vorm van kennis opzoek naar sloten. Wie kan me veretellen waar ik op moet letten en wat een betrouwbaar en goed merk is of waar ze een fatsoenlijk advies geven. Ik weet ondertussen wel dat...
  15. N

    Gualdi dempers?

    Wie kent het merk Gualdi? :? En weet hoe ze klinken? Is dit zo hard dat bij de buren de kopjes van tafel rammelen of een mooie diepe roffel? ( ja ik heb een twin) *O* Grtzz en alvast bedankt voor de hulp
  16. N

    Ik heb hem !!!!!!! Een LC8

    Tja wat moet ik hier nou over zeggen! Ik ben zo trots als een hod met zeven L*****!!! Ik moest er wel 1000 km voor rijden maar hij staat nu netjes thuis piccie Grtzz alleen nu nog ff op de keuring wachten '(
  17. N

    Strengere geluids controles!!

    Dit vond ik via het GSXR forum. REGIO - De politie van het Gooi, Eemland en Vechtstreek zal de komende maanden aandacht besteden aan overschrijdingen van de geluidslimiet bij motoren. Hoewel deze controles het gehele jaar doorgaan, zullen bij mooi weer méér motorrijders te maken krijgen met...
  18. N

    Waar kan ik mijn srad laten afstellen

    Wie weet een goed en betaalbaar adres voor het laten afstellen van mijn srad van 96 (carb versie). Ik heb een open demper gemonteerd en wil gewoon even dat er naar wordt gekeken. Liefst iets in midden nederland. grtss en alvast bedankt
  19. N

    Brul-pijp in de Ardennen?

    Ik ga medio eind April een lang weekend knallen :] in de Ardennen, omgeving van Dinant. Wie heeft er hier ervaring mee en hoe streng is de Belgische politie daar? Is het verstandig om de standaard uitlaat erop te zetten met als gevolg dat de gemiddelde mug meer kabaal maakt? Of kan ik gewoon...
  20. N

    Akront?

    Ik kan een paar 18 inch Akront wielen kopen voor een KTM LC4 compleet met naaf en rvs gespaakt. Wat mag zoiets kosten en is dit een beetje een handelbare maat. Daar mee bedoel ik kan je daar wel banden voor kopen? Voor een normaal bedrag. De maten zijn 18x3.50 en 18x2.50. Grtzz
  21. N

    Plons betekent Water

    Zaterdag 11-12-2004, Ik was even mijn XR-etjes aan het testen in Almere toen ik een super gelikte BMW in Dakar uitvoering voorbij zag komen knallen. :] Na elkaar gegroet te hebben verdween de BMW al snel uit zicht. Toen ik even bij mijn bus stond te genieten van een kop koffie, zag ik tot...
  22. N

    XR loopt beroerd¿¿¿

    Wie kan mij helpen aan de orginele sproeier settings van mijn 93-er XR600R Ik word helemaal horend dol. Hij start goed zowel warm als koud, Loopt mooi rond stationair. trekt redelijk weg maar zodra hij een beetje toeren gaat maken ploft hij enorm in de uitlaat en houd verschrikkelijk in? Wie...
  23. N

    Net een XR600 gekocht })

    Yes !!!! Na lang zoeken net een XR600 gekocht voor naar weinig. Nu nog ff een beetje poetsen en alles na lopen en ik heb me speel-fiets voor de winter Ps: Piccies volgen nog
  24. N

    Gixxerdag deel 2

    Wegens overweldigend suc6 wil ik graag een tweede gixxerdag proberen te regelen. Mijn datum voorstel is 4 juli en op de locatie Mac Donalds Amersfoort noord (afslag naar ind. de Hoef)om ongeveer 11 uur lijkt mij een geschikte tijd. MF-ers met een leuke route om te :] graag een reactie...
  25. N

    Ehhhhh sorry ff vergeten voorte stellen:z

    Hey hallo,
Terug
Bovenaan Onderaan