Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: snuf
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. snuf

    te koop titanium/carbon Akrapovic Kawasaki Versys 1000 2012 t/m 2016 - 300 euro

    te koop aangeboden een Akrapovic titanium/carbon demper met E - keur voor een Kawasaki Versys 1000 van 2012 t/m 2016. geheel compleet met DB killer en beugels zoals op de foto. geen schade of slijtplekken.
  2. snuf

    revit combi syncro zwart/wit/grijs

    combi van 2 jaar oud gaat eruit wegens geen motor meer hebben. het pak is in onbeschadigde staat en is wegens het bijna nooit gedragen te hebben in goede en mooi staat. de jas is maat 54 en de broek is maat 52, ikzelf ben 178 cm en weeg 85 kilo maar ben je wat langer en zwaarder zal het pak...
  3. snuf

    Honda CBR900RR te koop of te ruil

    ik bied mijn fireblade van april 1995 te koop of te ruil in . altijd optijd zijn beurten gehad en is dus nog in zeer goede en mooie staat . voorzien van een micron open demper (originele is ook aanwezig) , met een mooie sound. achterband is aan vervanging toe , voorband is zogoed als nieuw...
  4. snuf

    motormover

    ik heb nog een motormover staan die ik niet meer gebruik , is nog in zeer goede staat . op elke bandbreedte intestellen . mijn vraagprijs is 90 euro of tegen elk aannemelijk bod .
  5. snuf

    te koop fazer 1000 van 2002 vraagprijs 5800 euro

    aangeboden blauwe fazer uit 2002 met 32000 km. ketting ,tandwielen en banden nog in goede staat. onderkuipje in kleur en radiateur zijkappen in kleur . kleine knippers en ovale bos carbon uitlaat , originele knippers plus originele uitlaat erbij . laatste beurt bij 30000 gehad vraagprijs...
  6. snuf

    nieuwe uvex dames laarzen maat 39

    uvex dames laarzen die alleen in de winkel zijn gepast verders nooit aan gehad leren laarzen niet als nieuw maar compleet nieuw , waren 160 euro nu voor 75 euro . p.s. ik zal zo spoedig mogelijk een fotootje plaatsen
  7. snuf

    alpine stars leren jas

    te koop een alpine stars jas zeer weinig gedragen vanwege te groot gekocht europese maat 44 en usa maat 54 vraagprijs 175 euro , eventueel ook de handschoenen er gratis bij p.s. de broek is dus niet te koop
  8. snuf

    aanschaf V-max

    Hallo ik ben Rob en al een paar jaar een ZX9R rijder maar nu wil ik overstappen op een V-max en heb al een paar keer een proef rit gehad ,nu heb ik mijn interesse laten vallen op 1 uit 98' een black max met 14000 km op de teller maar ik vind de voorrem zeer beroerd , remt erg slecht moet hard...
Terug
Bovenaan Onderaan