Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: paulguzzi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. paulguzzi

    BREMBO P4 Remklauwen

    Ik heb hier een nieuw setje, in goudkleur, nooit gemonteerd geweest, originele nieuwe blokjes erin ook dus. Niet zoals de meesten op ebay zonder blokken. De klauwen zoals op RSV mille R en duc 999 met 4 losse blokjes per klauw. De beste upgrade voor alles waar klauwen met 65mm bevestiging op...
  2. paulguzzi

    Is er interesse in BPM berekening als Android APP?

    Een paar jaar geleden heb ik een webpagina gemaakt om bpm bij import voor motoren uit te rekenen. Velen maken daar gebruik van. Nu heb ik net een Android telefoon en dacht: eens zien hoe dat werkt om een App te maken, dus aan de slag, en jahoor ik heb nu een werkende app die hetzelfde doet als...
  3. paulguzzi

    Quat-D Catalisator

    Voor in een Quat-D Magnum gezocht. Mischien heb je hem eruit gegooid, en ligt ie in een hoek?
  4. paulguzzi

    Deze week op: do, vr en za, de Guzzi v8 racer te zien!

    Moto Guzzi Club Nederland haalt unieke historische racers naar ons land De vijftiger jaren van de vorige eeuw gelden voor de historie van de Grand Prix racerij als de ‘golden era’, de tijd waarin privé coureurs nog om de podiumplaatsen meestreden, maar er tegelijkertijd steeds...
  5. paulguzzi

    hoeveel wegbreedte heb je recht op?

    Vandaag weer eens in nederland getoerd. En dan op van die weggetjes van zo'n 2.5 meter breed. Kom je auto's tegen, die vinden dat je een motor bent dus wel smal bent en weinig ruimte nodig hebt, en krijg je ook weinig plek. Aangezien ik gen zin heb in gedoe, zorg ik wel dat ik ze niet raak...
  6. paulguzzi

    Moto Guzzi 1200 sport

    bj 7-2007, eerste tenaamstelling kenteken 2009, dus op papieren nieuwe motor. Voorlopig dus erg weinig afschrijven. Als extra een Aprilia Tuono stuur, en Ducati 999 remklauwen voor. Orginele stuur is er ook bij. 15000 km. Eigenlijk is een 1200 sport hetzelfde als een Norge, alleen...
  7. paulguzzi

    verbouwing Francorchamps

    Ik kreeg via m'n werk deze info: F1 circuit van SPA - FRANCORCHAMPS Dit project betreft de realisatie van nieuwe infrastructuurwerken (tribunes, parkeerplaatsen, paddocks, nieuwe chicanes…) aan het F1 circuit van SPA - FRANCORCHAMPS. Het omvat: de constructie van een gebouw met een...
  8. paulguzzi

    welke bandenspanning BT010 bij circuitrijden?

    Ik rijd komend weekend op val de vienne. Daar is het zo'n 35 graden dan. Vorig jaar heb ik in één dag een bt010 voorband aan gort gereden op spa bij dezelfde temperatuur. Hij was zo zacht geworden dat van het profiel niet veel meer te zien was. Nu heb ik er een Ohlins vork inzitten, dus dat...
  9. paulguzzi

    Gaan jullie ook wel eens een bocht om?

    Als ik dit topic volg is het voor de hh rsv eigenaren alleen belangrijk hoe hard ie kan en hoe lang ze op één wiel kunnen. In plaats van dat jullie er een öhlins vork in zetten zodat ie fatsoenlijk stuurt. Dat is veel belangrijker als welke uitlaat of chip dan ook. Op ebay zijn regelmatig...
Terug
Bovenaan Onderaan