Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dutcher90
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Dominator einddempers

    Heeft iemand ervaring met Dominator HP1/HP2 einddempers voor de Yamaha R1 2004-2006? Ik wil namelijk andere dempers en vind een setje nieuwe Akra's errug prijzig. Een setje Dominators kost 500 euro. Dominator Uitlaten Yamaha | online kopen | Allemotoronderdelen.nl
  2. D

    Ervaring met remontluchter van Aliexpress?

    Voor het vervangen en ontluchten van mijn remvloeistof voor de Yamaha R6 uit 2007 zag ik het volgende op Ali: Hand Held Vacuümpomp Tester Set en Remontluchter Bloeden Tool Kit Diagnoseapparaat Tools voor Auto Kan Bike in Hand Held Vacuümpomp Tester Set en Remontluchter Bloeden Tool Kit...
  3. D

    Uitlaat verloren

    Gister ben ik tijdens een rit van Wijk aan Zee (strandtent Timboektoe) naar Alkmaar mijn einddemper verloren |( . Hoe het kan weet ik niet maar ik vond ineens dat ie wat meer herrie maakte en tot mijn verbazing was de demper verdwenen. Ik heb de route al een keer gereden om te kijken of ik...
  4. D

    Remvloeistof vervangen

    Ik wil deze winter de remvloeistof van mijn R6 (2007) vervangen. Wat gebruiken jullie om dit te vervangen? Er zijn zoveel soorten kits voor te koop dat ik een keuze maken lastig vind. Wat vinden jullie bijvoorbeeld van dit: Speed Bleeder Bag and Hose Kit Bijbehorend filmpje:
  5. D

    Stuurdemper

    Onlangs heb ik een Hyperpro stuurdemper gekocht voor mijn R6 uit 2007. Toen ik hem geïnstalleerd had en een rondje ging rijden werd mij naar 1 bocht duidelijk dat dit niet de bedoeling was. Het stuur bleef iedere keer staan in de huidige positie waardoor ik hem moest terugduwen...
  6. D

    Circuit uitlaat

    Ik wil dit jaar rijvaardigheidstrainingen gaan doen op 2theexperience en wellicht wat circuitdagen. Ik rij een R6 uit 2007 met een Laser GP uitlaat zonder decibelkillers. Nu weet ik dat dat niet geaccepteerd wordt en daarom wil ik wat aan doen maar wat is wijsheid? - Een standaard demper...
  7. D

    Stuurdemper

    Ik wil graag op mijn R6 uit 2007 een hyperpro progressieve stuurdemper. Nu heb zie ik er te koop staan op marktplaats voor €200,-. Deze is twee jaar oud. Nu ben ik een leek op het gebied van stuurdempers, dit wordt mijn eerste. Moet ik nog ergens op letten? Is 2 jaar "oud" voor een...
  8. D

    Stuurdemper R6 2006>

    Gevraagd een stuurdemper voor een Yamaha R6 uit 2007. Het liefst een Hyperpro progressieve stuurdemper. Lijkt me een stuk fijner dan een constante demper.
  9. D

    Krakend achterwiel

    Toen ik vandaag thuis kwam en de motor in de garage wilde zetten hoorde ik toch wel een zorgwekkend geluid bij mijn achterwiel vandaan komen. Na wat luisteren ben ik tot de constatering gekomen dat het geluid echt bij het achterwiel vandaan komt. Het lijkt wel in het midden van het wiel vandaan...
  10. D

    Koppelingsdeksel lekt

    Van mijn Yamaha R6 uit 2007 lekt mijn koppelingsdeksel. Hij lekt precies op het bovenste puntje, zie foto hieronder. Ik heb er al een nieuwe pakking tussen gezet maar helaas lekt hij nog steeds. Heeft er iemand een tip om dit op te lossen?
  11. D

    R6 2007 koppeling

    Ik had een lekke pakking van me koppelingsdeksel dus deze ben ik vervangen. Ik snap alleen het pijltje en puntje niet op de deksel om de kabel af te stellen. Hoe moeten deze nou precies staan? Net had ik hem gemonteerd maar zat er totaal geen gevoel in me hendel en het ging heel licht...
  12. D

    Bekeuring probleem

    Afgelopen vrijdag kreeg ik een bekeuring in de bus met het volgende: Mijn kenteken Maximaal toegestane snelheid: 120 kmp/h Gemeten snelheid: 135 kmp/h Na correctie: 130 kmp/h Bedrag: 68 euro Het probleem is dat de overtreding plaats vond op 11 mei om 12:16 terwijl ik die dag de hele...
  13. D

    Remblokken

    Ik hoorde tijdens het rijden een getik wat bij mijn voorband vandaan kwam. Nu heb ik eens goed gekeken en zag ik dat de remblokken heen en weer tikken in de remklauw. De remblokken hebben nog genoeg voering dus daar ligt het niet aan. Ook de splitpennen zaten prima op zijn plek. Heeft iemand...
  14. D

    Ketting smeren

    Heeft er iemand ervaring met dit spul voor het smeren van de ketting? Sybshop.nl | wit spuitvet (white grease) 300 ML (Express)
  15. D

    Waterpomp lek R6

    Mijn waterpomp lekt een beetje van mijn R6 uit 2007. Nu zag ik op Ebay het volgende: http://www.ebay.com/itm/06-07-YAMAHA-YZF-R6-ENGINE-WATER-PUMP-/261591903837?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3ce817ae5d&vxp=mtr#viTabs_0&autorefresh=true Wat zeggen jullie hier van? Mocht ik dit...
  16. D

    Yamaha R6 2007 Sleutelprobleem

    Ik heb een Yamaha R6 uit 2007 op het oog maar de motor heeft helaas maar 1 zwarte sleutel. Nu heb ik dingen gelezen over de rode masterkey etc. Hoe denken jullie hierover? Een motor kopen met 1 zwarte sleutel.
  17. D

    Dutcher90 meld zich hier!

    Goedenavond motorrijders! Na veel lezen, struinen en zoeken meld ik me ook maar eens om berichten te plaatsen! In juni ben ik 24 geworden en in augustus heb ik vers het rijbewijs behaald en ben op zoek naar een Yamaha R6 uit 2006/2007. Ik ben woon in Alkmaar en studeer in Amsterdam op...
Terug
Bovenaan Onderaan