Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sylvesterrr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Eind juni 2016: Turkije

    Zijn er mensen die eind juni (25 juni om precies te zijn) naar Turkije willen rijden? Ik wil zo min mogelijk snelwegkilometers maken. De bedoeling is om na een dag of 5-6 in Turkije te arriveren, via Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Bosnië, Servië en Bulgarije. Eenmaal in Turkije nog...
  2. S

    Compleet of in onderdelen verkopen

    Yamaha R6 '01 met iets minder dan 40k op de teller. Alleen jammer dat ie niet meer loopt. Hoogstwaarschijnlijk slachtoffer van het alom bekende probleem (cilinderwand). Zal ik dat ding in onderdelen verkopen of compleet? Laatst bood iemand 500 euro voor dat ding. -O- Ik zou de motor in...
  3. S

    Otoplastiek met speaker

    Ik wil gehoorbescherming en muziek op de motor. Dus ik dacht aan otoplastieken met speakers.. Iemand ervaring daarmee? Ik heb een oud topic hierover gevonden (otoplastiek met speaker?) . Google leverde niet heel veel concrete informatie op. Ik zal morgen eens bellen met Alpine en enkele...
  4. S

    Dagje Parijs

    In navolging van ff naar parijs en weer terug, Parijs, Kopje thee, Champs Elysee, 1 dag!!!!!!!!!!, Naar parijs en terug op de zelfde dag en Naar parijs en terug op de zelfde dag een nieuw deel... Zaterdag 6 juni 2015, wie gaat er mee? :]
  5. S

    sylvesterrr zegt miaaauw

    Dag mensen, Ik ben sylvesterrr, 26 lentes jong, woonachtig in Utrecht en werkzaam in Amsterdam. Een Nijmegenaar die zich afvraagt wat ie in Utrecht zoekt, maar goed. :z Enkele maanden geleden de knoop doorgehakt en besloten om m'n rijbewijs A te halen. Dit stel ik al een jaar of vijf uit...
Terug
Bovenaan Onderaan