Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: noudi93
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    vraag mbt basecamp

    Ik heb mijn garmin nu al een tijdje en hij bevalt goed. Alleen vraag ik me af of het mogelijk is om onderweg een vooraf gemaakte route nog aan te passen zonder een windows tablet/laptop mee te hoeven nemen. Aangezien ik nu alles via tyre en basecamp doe en voor die combinatie dus verplicht...
  2. N

    situatie Calais

    Ik wil over 2 weken in mijn eentje richting Engeland gaan toeren met een tentje. En dan hoogst waarschijnlijk de euro tunnel bij calais pakken. (aangezien de boot van hoek van holland naar harwich vrij prijzig is) Maar nou kwamen mijn kameraden (vrachtwagenchauffeurs) ermee dat calais...
  3. N

    bandit 1200 99 schurend geluid en vibratie

    Hallo mensen, Aangezien ik nu al zovaak probleem heb gehad en niet weet of ik dingen hoor die er niet zijn of dat er echt iets mis is, vraag ik het hier maar. Ik doe alles zelf aan de motor maar af en toe kom je iets tegen wat je niet kunt plaatsen. Dus bij deze: Accelereren en alles...
  4. N

    wr400f gas blijft hangen

    hallo mensen, ik merk dat mijn wr400f bij het gasloslaten een tijdje blijft hangen in de toeren. wat heb ik gedaan of gezien: - gashendel gaat gewoon direct terug (geen probleem dus) - kabels bewegen ook vrij - er is genoeg vrij spel op de kabel - met remreiniger op valse lucht...
  5. N

    wr400f valt uit na paar seconde stationair lopen

    Hallo mensen, laast voor het stoplicht ging mijn wr400f ineens heel laag stationair lopen. (toevallig was dit afgelopen zondag de eerste vrij warme dag) en viel toen uit. Dus ik aantrappen en gas erop houden op terugweg naar huis. Goed thuisgekomen, maar bleef elke keer uitvallen, loopt hij...
  6. N

    vraag over maat stofkeerring

    Hallo mensen, Ik heb een lekke voorvorkkeerring in mijn yamaha xt600e. Deze heeft normaal zo'n rubber harmonica ding om de binnenpoot heen. Maar dit is eraf gehaald door de vorige eigenaar. Nu zit er dus alleen een oliekeerring in. En nu ik die toch moet vervangen ben ik ook naar...
Terug
Bovenaan Onderaan