Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HardHertog
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HardHertog

    Glas kapot van spiegel, iemand een goed idee?

    Vraagje, heeft iemand een goed idee wat betreft mijn spiegel? :? Het glas is kapot gegaan, verder is deze nog prima. Spiegel: Rizoma Elisse
  2. HardHertog

    CRG arrow

    Ik ben op zoek naar een setje CRG arrow spiegels. Mocht je deze overhebben en willen verkopen dan hoor ik het graag :)
  3. HardHertog

    Paddockstand Achterwiel, universeel

    Bij deze bied ik mijn paddockstand aan voor het achterwiel. Deze is universeel, daardoor is het gebruik van bobbins dus niet nodig. Bij vragen, stel ze gerust :)
  4. HardHertog

    Gezocht: standaard / klein ruitje KTM superduke 07

    Hallo, Ik ben opzoek naar het standaard ruitje van de KTM Superduke (bouwjaar 2007). Heb nu een tourruitje maar wil nog graag het kleinere/sportiever ogende ruitje hebben Mocht je deze willen verkopen, denk aan mij ;)
  5. HardHertog

    LeoVinci Carbon SBK Slip-On demper

    Hallo, Bij deze verkoop ik mijn LeoVinci Carbon SBK demper omdat ik graag een andere wil aanschaffen met uitneembare db killer. De demper geeft een mooi geluid maar niet te. Ook de "looks" mogen er naar mijn idee zeker zijn! Op dit moment zit de demper op mijn Honda Hornet CB600F van...
  6. HardHertog

    Kilometerteller geeft niet de juiste snelheid aan????

    Hallo, Ben sinds gister terug van motorvakantie (rondtrekken door Duitsland, Luxemburg, België, Frankrijk). Eerste motorvakantie, was echt grandioos! :D Echter sinds woensdagmiddag kwam ik er gister achter dat mijn kilometerteller en dus ook de dagteller niet kloppen. op het begin...
  7. HardHertog

    Gezocht: MIVV X-Cone voor Honda Hornet CB600F 2002

    Ik zoek voor mijn Honda Hornet een andere uitlaat die wat meer "muziek" maakt. Mij lijkt de Mivv X-cone een goede maar mocht je iets anders hebben wat ook eventueel een goede optie is, laat het weten!
  8. HardHertog

    hjc is-16 vizier

    Hallo, Ik ben opzoek naar een vizier voor de hjc is-16. Heb nu een helder vizier maar vind zwart of spiegelend wel gaaf. Mocht iemand willen ruilen of heeft iemand er een te koop voor een mooie prijs, laat t weten. Alvast bedankt
  9. HardHertog

    Deze zomer op motorvakantie, maar waar naar toe??

    Hallo allemaal, Ik heb sinds eind vorig jaar het motorrijbewijs en heb meteen een motor gekocht. Nu heb ik het plan om met vrienden op motorvakantie te gaan. Dit zal mijn eerste motorvakantie worden dus heb geen idee wat leuk is om overal naar toe te rijden Hebben jullie misschien een...
  10. HardHertog

    Bluetooth Intercom (2x)

    Hallo, Ik ben opzoek naar een bluetooth Intercom set (2x) voor op de motor. Enkele voorbeelden zijn: Cardo Scala Rider Q3 Multiset Cardo Scala Rider G9 Powerset Mocht je iets hebben liggen dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Lando
  11. HardHertog

    Bar end spiegels + stuurgewichten

    Bij deze bied ik mijn bar end spiegels + stuurgewichten aan. Richtprijs voor de set is 35 euro
  12. HardHertog

    Aluminium paddockstand (voorwiel + achterwiel)

    Hallo, Bij deze bied ik mijn aluminium paddockstands aan omdat deze niet passen op mijn huidige motor. Foto's spreken voor zich neem ik aan, mochten er toch vragen zijn hoor ik het graag. Prijs: bieden Met vriendelijke groet, Lando
  13. HardHertog

    Paddock achterwiel universeel

    Bij deze bied ik mijn paddock standaard aan wegens aanschaf "complete" set voor+achter. Foto's spreken voor zich. Mochten er vragen zijn hoor ik het graag, Met vriendelijke groet, HardHertog
  14. HardHertog

    Stuur Honda Hornet

    Hallo allemaal, Ik heb op dit moment "normale" spiegels op mijn Honda Hornet zitten van bouwjaar 2002 en zou hier graag "bar end spiegels" op willen zetten. Echter is mijn vraag hoe ik dit moet monteren, of ik genoeg ruimte heb, waar ik op moet letten. ect ect. Zouden jullie mij kunnen...
  15. HardHertog

    Hoe krijg ik mijn DB killer eruit??

    Laat ik beginnen met fijne feestdagen iedereen! Ik heb nu een aantal dagen een Honda Hornet (bevalt zeer goed!) en wilde eigenlijk zojuist de db killer eruit halen om te horen hoe dit klinkt. Echter tot mijn verbazing is dit niet zo gemakkelijk als ik lees op internet. Ik heb geen klein...
Terug
Bovenaan Onderaan