Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mister_RP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mister_RP

    23ste GBMTT op zondag 27 aug

    Toertocht van 200 km, start in De Bilt (bij Utrecht) met halverwege een lunch. Inschrijving vanaf 10:30 uur, kosten € 20,00 incl. voorrijders, lunch en aandenken. Start om 12:00 uur, verwachte eindtijd rond 17:00 uur. Na afloop kan er worden ge-BBQ-ed bij het stamcafé van de...
  2. Mister_RP

    Heropstapper op dit forum

    Niet echt een "nieuw forumlid" want ik sta al sinds 2004 geregistreerd: René (1970), Culemborg. :W Toen reed ik een Suzuki VX800 (1994), mijn eerste motor en daarmee heb ik 11 jaar door heel Europa getoerd, soms met vrouwlief en beautycase achterop. Met duo-gebruik was het wat krap en dus kwam...
  3. Mister_RP

    Hoe UITSCHRIJVEN???

    Ik ken het nergens vinden, ook nergens in mijn profiel of bij "andere acties". Wie het weet, mag het zeggen...
  4. Mister_RP

    Triumph Daytona 955i: gebroken zuigerstang (!)

    Hallo beste luitjes, Vorige week (tijdens een rondreis over Deense binnenwegen) heeft een vriend van me een probleempje met zijn Triumph gekregen. Eenmaal bij de Deense importeur bleek al snel dat het "euvel" een gebroken zuigerstang was. Tja... En nou? Inmiddels staat de motor bij zijn...
  5. Mister_RP

    remblokvoering ineens finaal weg

    Afgelopen zaterdag kwam ik tot de schrikbarende ontdekking (aangezien mijn voorrem ineens bij het remmen trilde en een vreemd schurend geluid maakte en ik hierdoor voor de veiligheid even de boel checkte) dat één van de remblokken totaal geen voering meer bleek te bevatten. Heel vreemd omdat...
  6. Mister_RP

    Lunch-locaties in Nederland

    Hallo allemaal, Ik zet regelmatig toertochten uit en heb altijd moeite met het vinden van geschikte lunch-locaties, die niet in de stress schieten bij het zien binnenkomen van grofweg 30 tot 40 personen. De meest logische keuze is een wegrestaurant, maar wanneer je niet direct in de buurt...
  7. Mister_RP

    Stuur rechtuit vastzetten bij gebruik moto-mover

    Hallo beste mensen, Allereerst natuurlijk ook van mijn kant aan ieder een relaxed en vooral veilig 2008 gewenst! Wegens een tuinverbouwing zal mijn motorhok wat versmald moeten worden. Op zich geen probleem omdat ik met een moto-mover onder de middenbok van mijn Suzuki VX800 'm er dan...
  8. Mister_RP

    Advies gevraagd welk merk/type

    Hallo allemaal, Ik ben onlangs begonnen met de oriëntatie om naast mijn motor (Suzuki VX800 uit 1994) voor de kortere ritjes en woon-werkverkeer een motorscooter aan te schaffen. Alleen is er zooo vreselijk veel te koop, te zien en te lezen dat ik het spoor een beetje bijster raak. Wel heb ik...
  9. Mister_RP

    Schijnwerpers omgebouwd naar DRL's

    Ha luitjes, Onlangs heb ik mijn Suzuki VX800 (naked toerbike) voorzien van extra verlichting naast de enkele koplamp. Niet omdat de koplamp niet voldoende verlichtte (integendeel zelfs) maar meer om gezien te wórden. De set lampen zijn verstralers van Kuryakyn (diameter 50mm) en bevatten een...
  10. Mister_RP

    13e Grote Biltse MotorToerTocht (zondag 26 aug)

    Hallo allemaal, Zin in dikke pret door als een lange sliert door kleine dorpjes en smalle wegen te zigzaggen? Geheel georganiseerd met ordonnance, voorrijders, overige begeleiding en bezemwagen, waarbij kruispunten waar mogelijk netjes tijdelijk worden afgezet zodat de sliert zoveel mogelijk...
  11. Mister_RP

    Zaterdag 23 juni 2007: 44e Jumbo-Run

    Hallo allemaal, Hier een oproep speciaal voor zijspanrijd(st)ers; De Stichting Jumbo-Run organiseert jaarlijks (vanaf 1964 al!) een toertocht van motoren met zijspan, speciaal voor meervoudig gehandicapte kinderen van de Mariëndael in Arnhem en de St.Maartenschool in Nijmegen, om ze een...
  12. Mister_RP

    Mister_RP: nieuw lid

    Beste luitjes, Aangezien ik al een half jaar af en toe kom kijken, leek het me nou eens een leuke actie om ook lid te worden. Bij deze dus. Wie ben ik? Rene-met-een-streepje-naar-rechts-op-de-laatste-e, 33 jaar, allround boekhouder van beroep en woon met m'n partner sinds oktober 2003 in de...
Terug
Bovenaan Onderaan