Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GsxRSlammer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Db killer Taylor Made uitlaat

    Hai, Heeft iemand een foto van een originele db killer voor een Taylor Made uitlaat ? Liefst voor een BMW S1000rr maar diverse r1 en fireblades hebben hetzelfde idee.
  2. G

    Gezocht racekuip GSXR 1000 K7/K8

    De titel spreekt boekdelen :) Heb jij nog wat liggen waar je vanaf wilt voor een leuke prijs,mag best wat werk aan zitten . Groet Marc.
  3. G

    GEZOCHT: GSXR 1000 K7/K8 racekuip + zitje

    Mannen, Zoals de koptext al doet vermoeden.... Hoor het graag als je wat hebt liggen,mag met wat werk :)
  4. G

    Conti Race Attack Slick Endurabce 190/60R17 2 sessies gehad

    Heb deze band nog liggen en heeft 2 sessies gehad eind vorig jaar. https://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-merk-onafhankelijk/m1259038835-continental-race-attack-slick-endurance-190-60r17.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr~[/img] zie MP link
  5. G

    Remblokset 2x SBS 841 RS

    Hoi, Heb hier nog 2 sets nieuwe SBS 841RS remblokken liggen. Zijn te koop voor een goed bod of ruilen tegen een setje SBS 841 DC. Blokken passen in de meeste Brembo remklauwen.
  6. G

    diablo supercorsa 190 of 200 gezocht

    Hoi, Zoek nog een knappe pirelli diablo supercorsa in 190 0f 200. Heb je wat liggen,laat het me dan weten. Marc.
  7. G

    Wsbk Assen Pirelli paddock pas te koop

    Hoi, Omdat ik dit jaar zelf niet naar de wsbk in Assen kan bied ik mijn Pirelli paddock pas te koop aan. 3 dagen toegang tot het circuit van Assen en het paddock. Kan jij hem gebruiken,doe dan een goed bod. gsxrslammer
  8. G

    Pirelli paddock pas WSBK

    Paddock pas te koop voor de wsbk dit weekend,3 dagen toegang tot het circuit Assen en de paddock. Kan jij hem gebruiken,doe dan een goed bod. ps als iemand anders er 1 over heeft mag die het ook laten weten. gsxrslammer
  9. G

    Banden profielsnijder

    Mannen, Ik ben op zoek naar een banden profiel snijder of iemand waar ik hem van kan lenen. Ook tips en ervaringen zijn welkom. Marc.
  10. G

    GSXR 1000 Achtervelg zwart + bochtenset gsxr1000 K9/K10

    Hoi, Heb nog een zwarte achtervelg liggen van een gsxr1000 k4,past ook in de K5/K6/K7K8. en is 6 J breed. Velg is in nette staat en voor regenbanden (weinig)gebruikt. 160 euro
  11. G

    Dynojet Quichshifter pull

    Hoi, Heb van de verkoop van mijn vorige motor nog een quickshifter over in de versie pull. Deze mag weg voor 125 euro. Groet Marc.
  12. G

    Dynojet Quickshifter + cd en doos

    Hoi, Heb na de verkoop van mijn motor de Dynojet Quickshifter pull overgehouden. Deze mag weg voor 150 euro. groet marc.
  13. G

    Welke remblok op Galfer Wave disk

    Hoi, Wie heeft er ervaringen met Galfer wave remschijfen en dan met name welke remblokken doen het goed op deze schijf? GSXRslammer
  14. G

    Braking wave remschijven STX20D

    Hoi, Ben op zoek naar een setje braking wave remschijfen. Heb je nog wat liggen en wil je er vanaf laat het me weten. Groet GSXRSlammer
  15. G

    Instellingen My-chron laptimer

    Hoi, Eindelijk heb ik laptimer gevonden,alleen is het wel een oudje namelijk de mychron 1 denk ik. Heeft iemand hier nog een gebruiksaanwijzing van? Op welke stand moet de ontstekingscycle staan? volgens my op 2 toch,voor een 4 cil. viertakt? Wie kan en wil me helpen!!!!! Groet GsxrSlammer,
  16. G

    Gsxr1000 en remmen

    Hoi, Op het circuit heb ik na een paar ronden het probleem dat de remhendel erg zacht is. Echter na het rijden als de boel is gekoeld is ie weer kogelhard. Wie heeft dit ook en/of weet hier een oplossing voor? Reeds geprobeerd: Stalen leidingen Nieuwe...
  17. G

    Ghostrider 3 Amsterdam Den haag ,waar te download

    Hoi, Na veel verhalen en een hoop gekl@#@@!#@$#@t op het internet wil ik toch wel eens dat stuk zien van Amsterdam naar Den haag. Wie wil dit stukje online zetten voor me. Groet Marc
  18. G

    Benzine lucht verhouding vraagje,wat is het beste

    Hoi, Wat is de beste benzine/lucht mengselverhouding,volgens mij 1 op 13 maar weet dit niet helemaal zeker. Wie weet dit toevallig? Groet GsxRSlammer
  19. G

    Powercommander 3 aansluiting 9V stroom

    Hoi, Weet iemand welke pinnen van de 15pins connector van de powercommander3 de stroom moeten worden aangesloten om de commander los van de bike te kunnen programeren. Of weet iemand waar ze deze adapters verkopen in NL(utrecht). Groet, GsxRSlammer
Terug
Bovenaan Onderaan