Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: G_ice
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G_ice

    Tuono 2008 teller unit+ecu

    bij deze bied ik een tellerunit en een ecu aan van een tuono uit 2008 op de teller staat een kilometerstand van 39.000 maar is technisch goed in orde., display is leesbaar alleen zit er een bast in het plastic de ecu is ook nog in perfecte staat en functioneert naar behoren., *teller...
  2. G_ice

    givi tanklock 4ltr

    te koop aangeboden Givi tanktas met tanklock systeem de givi tanktas is op vrijwel alle motoren te monteren,(alle jappers zeker) er zit een montagebeugel bij van een Fz6., de tanktas is 1 weekend gebruikt bij mooi weer, hij heeft dus niet geleden, wegens aanschaf van een andere motor...
  3. G_ice

    Fz6 met een knarsend geluid bij koude start

    Beste mede forummers, Ik denk dat ik een dik probleem heb met mijn fz6, Het weekend was het top weer dus ben zaterdag en zondag gaan rijden. Zaterdag ging het er nogal sportief aan toe., de zondag erna was het nog mooier weer dus ik kon hem toen niet laten staan Maaar., wat mij gelijk al...
  4. G_ice

    Bear Devil HD Camera

    bij deze bied ik mijn Bear Devil Cube aan. ik heb de bear devil helaas nooit kunnen gebruiken., orginele stickers zitten nog op de steuntjes, het betreft een hd camera met video en foto functie., de camera beschikt over WiFi en is ook doormiddel van een app te bedienen op je smartfone...
  5. G_ice

    seatcover fz6

    Bij deze bied ik een blauwe orginele seatcover aan hij is nooit gebruikt alleen mist het bevestigings materiaal mvg Gijs van den Oord
Terug
Bovenaan Onderaan