Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. AwesomeAudio

    Ergo Seat PowerParts KTM 990 SM/SMR/Adventure

    Prachtige KTM PowerParts Ergo Seat afkomstig van een KTM 990 SMR 2012. De reden dat ik het zadel verkoop is omdat ik het minder mooi vind staan dan het standaard zadel. Verkeerd in absolute prachtstaat, echt als nieuw! Vraagprijs €125,-
  2. AwesomeAudio

    KTM 990 SMR demper Leovince, Akrapovic

    Voor mijn SMR uit 2012 ben ik op zoek naar aftermarket dempers. Momenteel zitten de standaard dempers er nog op en dat klinkt nergens naar :P Heb je nog iets liggen dan hoor ik het graag!
  3. AwesomeAudio

    NIEUW Continental Conti Sport Attack 120/70-17 ZR DOT2014

    Gekocht voor mijn cafe racer maar heeft niet de look (dikte) waar ik naar op zoek was. De band is alleen gemonteerd geweest en er is geen meter op gereden. Het is gefabriceerd in 2014 dus heeft nog meer dan genoeg gezonde jaren in zich. Nieuwprijs is €60,- dus doe een goed bod. Bij...
  4. AwesomeAudio

    Gezocht: Yamaha FZ6 S2 sportuitlaat

    Hi all, Voor mijn Yamaha FZ6 S2 uit 2007 ben ik op zoek naar een nieuwe sportdemper/uitlaat, bijvoorbeeld; - Akrapovic - Leovince - Mivv - Devil - Laser - Dominator Mocht je iets moois hebben liggen dan hoor ik dat graag! :t Chris
  5. AwesomeAudio

    Kawa 250 LTD krukassensor

    He mede-muizen, Onlangs heb ik de kabelboom van mijn cafe racer onder handen genomen waarbij ik de nodige draden heb weggehaald. Denk daarbij aan de knipperlichten, jiffy-schakelaar, startonderbreker etc. Gisteren heb ik de kabelboom aangesloten en alles werkt zoals het hoort, MAAR: ik krijg...
  6. AwesomeAudio

    FZ6N S2 2007 uitlaat

    He, Voor mijn motor (zie titel) ben ik op zoek naar een niet-standaard uitlaat. Het geluid van mijn kettingzaag op wielen ben ik inmiddels zat en daarom ben ik op zoek naar iets met meer ballen. Denk daarbij aan Akrapovic, Leovince, Mivv etc etc... Mocht je iets hebben liggen dan hoor ik...
  7. AwesomeAudio

    FZ6N S2 2007 Leovince / Akrapovic / Mivv uitlaat

    Wie o wie heeft er een uitlaat liggen voor een Yamaha FZ6N S2 uit 2007. Het liefst heb ik een Leovince, akra of mivv uitlaat. Mocht je een andere mooie uitlaat hebben liggen dan hoor ik dat ook graag! :W
  8. AwesomeAudio

    Verven van wielen

    He mede-motor-muizen, Ik ben voor mijn project bezig met het verven van de velgen *O* . Voordat ik begonnen ben met verven heb ik de nodige voorbereidingen getroffen: - Schuren - Ontvetten - Drogen - Primer - Verven Nu is het zo dat ik een soort van bubbeltjes zie ontstaan in de verf...
  9. AwesomeAudio

    Kawasaki LTD 250 start problemen

    He mede-motor-muizen Ik probeer mijn LTD250 uit '84 aan de praat te krijgen, en dat is geluk! *O* Met dank aan jullie heb ik het oude beestje eindelijk weer leven in kunnen blazen. Zie hier het resultaat: https://www.youtube.com/watch?v=w2aahEjstIc Enkele onderdelen die ik heb gewijzigd...
  10. AwesomeAudio

    Koper spray cafe racer

    He mede-motor-muizen, Ik heb even een (niet zo) technische vraag betreffende mijn cafe racer. Mocht ik in het verkeerde forum zitten dan wordt ik graag doorverwezen. Ik ben van plan mijn racer in de kleuren combinatie glans zwart + mat zwart + accenten te spuiten. Op het forum las ik dat...
  11. AwesomeAudio

    FZ6n S2 ratel schakelbak

    Beste mensen, Inmiddels ben ik enkele maanden in het bezit van een Yamaha FZ6N S2 uit 2007. Het is echt een top motor waar ik al vele uren plezier van heb gehad! Nu viel mij laatst iets op tijdens het rijden: als ik de motor in z'n vrij zet ontstaat er een aparte ratel uit de schakelbak...
  12. AwesomeAudio

    Suzuki GSR600, particulier of bij een dealer?

    He luitjes, enige tijd geleden heb ik een bericht geplaatst dat ik als eerste motor een XT660X wilde kopen. Laatste ben ik van dat idee afgestapt omdat ik van de GSR600 hoorde, liefde op het eerste gezicht! :9~ Daar kwam ook nog eens bij dat er verhalen rondgaan dat dit ook nog eens een zeer...
  13. AwesomeAudio

    SuperMotard woon-werk

    Mede motor-liefhebbers, Ik ben nieuw op dit forum en zal bij deze meteen mijn eerste topic plaatsen! In april word ik 24 en wil ik meteen mijn rijbewijs gaan halen :] Omdat ik behoorlijk enthousiast ben over het rijden besteed ik mijn tijd aan werken en sparen, en daarnaast met het zoeken...
Terug
Bovenaan Onderaan