Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. The Illusive Man

    Honda CBR 600 F2 viel uit

    Hoi iedereen, gisteren deed mijn motor vreemd (Dit heeft ie 1 keer eerder gedaan, paar maanden geleden toen het nog zo warm was): Was bijna thuis, bij het laatste kruispunt remde ik af voor het stoplicht. Vlak voordat ik stil stond viel mijn motor uit. Lichten deden het nog, maar starten...
  2. The Illusive Man

    Gezocht, Uitlaatbocht voor CBR 600 f2 (pc25)

    Heeft iemand nog een degelijke uitlaatbocht liggen? Die van mij is zo lek als een mandje.
  3. The Illusive Man

    CBR 600 - de winter en zijn problemen - choke

    Beste forumgangers, Ik merk nu dat sinds het wat kouder wordt, dat mijn motor wat lastiger start. Dit merkte ik al een klein beetje voordat het echt kouder werd maar nu is het duidelijker. Omschrijving: Ik start de motor, maar de motor slaat niet aan. Ik hoor dus alleen de startmotor...
  4. The Illusive Man

    aansluiting op CBR 600 die uitgaat zodra de motor start.

    Is dat mogelijk? Het gaat om een CBR 600 F2. Ik wil een verlichting (12V) aan hebben zodra ik het contactslot omdraai en dat het uitgaat wanneer ik de motor start. (gezien de verlichting zelf verboden is tijdens het rijden. Zit op de CBR daar toevallig een aansluiting voor? liefst sluit...
  5. The Illusive Man

    Headlight lower cover CBR 600 F2

    Heeft iemand onderdeel 7 (links onder) in het plaatje nog liggen?
  6. The Illusive Man

    waar moet de CCFL op aangesloten worden (honda cbr 600 f2)?

    Hoi iedereen, Mijn motor blijkt deze koplamp te hebben: http://www.aliexpress.com/item/Best-Sale-HID-Bi-Xenon-Motorcycle-Kit-for-H7-H1-H4-Ease-install-Bule-Angel-Eye/1420667648.html En op dit plaatje zie je de ccfl omcirkeld en de pijl van de kabel die nu niet is aangesloten. (zie link...
  7. The Illusive Man

    Accu spanning ineens stuk hoger

    Allo iedereen, Vanochtend met mijn motor gereden (in de regen :( ) en de spanning was normaal (12.7 voor het starten en zo rond de 13-14 wanneer ik aan het rijden was) Nu net startte ik de motor weer, maar de spanning was nu 18 voor het starten en zo rond de 15-16 tijdens het rijden...
  8. The Illusive Man

    Moer uitlaatbocht en rubberdop voor carburateur (CBR 600)

    Allo allo, Ik zoek voor mijn Honda CBR 600 F2 de volgende onderdelen: 1 moer voor de uitlaat (bij het verwisselen van het motorblok is 1 moer met bout en al afgebroken) 2 rubber dopjes om mijn carburateur af te sluiten (synchroniseer tuutje ook trouwens)
  9. The Illusive Man

    Starterkrans kapot gegaan (CBR 600 f2) hoe?

    Hoi iedereen, De starterkrans van mijn Honda CBR 600 F2 heeft laatst de geest gegeven. Ik zal eerst vertellen wat er voorgevallen is in schuine letters en daarna foto's en uitleg van de schade zelf. Paar dagen geleden kwam ik niet meer weg met de motor omdat er een rookwolk onder het...
  10. The Illusive Man

    Honda CBR 600 F2 Tandwiel startmotor (starterkrans)

    Hoi! Ik ben op zoek naar een starterkrans voor mijn CBR 600 F2. Bij mij zijn 2 tandjes afgebroken. (nr 6) Het kan zijn dat nr 7 ook beschadigd is, dus als iemand die ook te koop heeft...
  11. The Illusive Man

    Gezocht: Accu deksel voor de CBR 600 F2

    Ik wil graag mijn accu goed afsluiten, kan iemand mij hier aan helpen?
  12. The Illusive Man

    Helmslot: Uitkomst of loze lading?

    Hoi iedereen, Ik ben erg benieuwd naar hoeveel mensen daadwerkelijk hun helmslot gebruiken en ook waarvoor naast het opbergen van de helm.
  13. The Illusive Man

    CBR 600 F2 - Mirror Inner Cover

    Hoi Iedereen, Heeft iemand toevallig deze covers liggen (alleen links)? Of weet waar ze te koop zijn?
  14. The Illusive Man

    Stroomlek

    Hoi iedereen, Ik heb sinds kort een eigen motor, een CBR 600 F2 uit 1994. Zodra ik de motor aan zet, zie ik de voltage snel dalen richting 11 (vanaf 12.7). Daardoor kan ik de motor niet goed (tot helemaal niet) starten. (vorige eigenaar had een volt meter ingebouwd) De accu is gewoon...
  15. The Illusive Man

    GEZOCHT: Macna Rapid broek en jas (wit)

    Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar de volgende items: Macna Rapid Motorbroek - Wit - maat 50 (M) Macna Rapid Motorjas - Wit - maat L (ik denk 52) Ik heb zelf al een textiel Macna motorpak, waarbij mijn jas een L is en mijn broek een M. Dus ik neem aan dat dit dan ongeveer wel zal...
  16. The Illusive Man

    Garmin 390LM Routeyou/Basecamp import probleem

    Hoi iedereen, Ik heb sinds kort een Garmin 390 LM en ben bezig om mijn eigen routes te maken. Nu heb ik 2 wat langere routes gemaakt (Normandy WW2 Museums en Route to Passo dello Stelvio): The Illusive Man - Overview routes Hoe ik het ook importeer, de route is niet compleet. Als...
  17. The Illusive Man

    Nieuw, onervaren en zoekende naar een goede eerste motor

    Goedemiddag iedereen, Mijn naam is Robert Voogt, ben 27 jaar en woon in Rotterdam. Ben al langere tijd geïnteresseerd in motoren, maar door mijn vriendin heb ik de knoop doorgehakt en ben ik motorrijlessen gaan volgen. Ik heb mijn theorie al, ga binnenkort het examen AVB doen en tijdens...
Terug
Bovenaan Onderaan