Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paco49491
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Paco49491

    Lampies aan de voorkant Speed Triple 2006

    Ola Todos, Heb 2 weken geleden een Speed gekocht uit 2006. Vorige eigenaar heeft aan de voorkant Xenon ingeschroefd. Is een "Pilot Xenon Pro line" systeem Het geheel werkt dan weer wel, dan niet in geheel of ik heb links een pit branden, dan weer rechts.... Wordt er gek van maar ff weer...
  2. Paco49491

    Triumph brandstofsnelkoppeling 1/4 BSPT Valved Coupling Body

    Dag dames en heren met de vliegen tussen de tanden en vuil vingers, Ben in het trotse bezit van ne Speed Triple 955 en yep, ook ik heb een van de kunststof brandstof koppeling aan de tank genekt !!!!! (Heerlijke motorfiets maar dit is gewoon ontzettend :( @#$%*&#^!!! :( gemaakt). Nu...
  3. Paco49491

    Speed triple T509 goede ketting en tandwielen set??

    Ola todos op ne triple, Sinds 1 oktober heb ik mijn ST zo'n 3200 km door het Limburgse land geblazen maar denk dat de ketting een dezer dagen me om de oren gaat vliegen. 3 schakels zijn zo gaar als boter. Je kan er bijna mijn Twingo tussen parkeren. Ben er reeds achter een DID set te kopen...
  4. Paco49491

    Wp handboek, onderhoudsinterval enz enz Triumph Speed T509

    Ola Todos, Ik ben sinds vorige week in het gelukkige bezit gekomen van een Speed Triple T509 *O* *O* helaas zonder enige vorm/ idee van onderhoudshistorie. Nu kan ik hem bij een garage zetten maar ik vind het leuker zelf mijn fiets onderhouden (met hulp van ervaren monteur en dit forum...
  5. Paco49491

    Bij deze, mijn rechterhand;

    Even voorstellen: Mijn naam is Paco, 40 lentes jong en ga maar eens rijbewijs A halen :] (Wil ik al 20 jaar maar telkens weer een rede dit niet te doen, werk, wederhelft, grote financiële uitgaven enz enz) Ben vorig jaar toch maar gaan lessen maar wegens de financiën even naar 2015...
Terug
Bovenaan Onderaan