Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Siegerrr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Siegerrr

    Bandenwarmer GPT

    Ik heb nog een gebruikte set GPT bandenwarmers inclusief koffer. De set warmt de banden zeer goed op tot een temperatuur tussen de 80-85 graden. In de warmer voor de achterband zitten enkele schroeiplekken. Deze zijn ontstaan tijdens de eerste keer dat ik de set gebruikte. Nadien heb ik de...
  2. Siegerrr

    Damen racehandschoenen en KNOX rugprotector

    Damen race handschoenen type Hyper Pro (nieuwprijs 129,-) nooit gebruikt zoals op de foto is te zien. Vraagprijs € 50,- excl. verzendkosten KNOX rugprotector type Contour (nieuwprijs € 129,-) enkele malen gebruikt. Het is een maat L. In het type plaatje staat aangegeven dat de maximale...
  3. Siegerrr

    TK Set Velgen CBR600RR PC40 (bj 2007-2012)

    Wegens overcompleet biedt ik het volgende aan: - Set velgen met regenbanden (6 sessies in de regen in 2011), voorvelg voorzien van haaks ventiel. Inclusief remschijven en tandwielhouder - Achtervelg inclusief schijf en Pirelli diablo corsa SC1 (20 ronden Assen). Set van voor en...
  4. Siegerrr

    TK: Honda CBR600RR PC40 bj 2008

    gereserveerd Wegens overstap naar een andere klasse bied ik bij deze te koop aan: HONDA CBR600RR PC40 BOUWJAAR 2008 Werd in 2009 ingezet als reserve motor in het ONK. (is nagenoeg niet mee gereden in 2009) In 2010 is het complete blok door mij vervangen. Er is een standaard blok met...
  5. Siegerrr

    TK Val de Vienne 21-23 maart

    Helaas kan ik door verschuivingen in mijn werkzaamheden niet naar Val de Vienne volgende week :( Je rijdt deze drie dagen 6 sessies per dag. De weersvoorspelling zijn goed, dus als je nog even wilt trainen voor aanvang van het seizoen is dit je kans. De liefhebber kan deze dagen dan ook...
  6. Siegerrr

    Te Koop: Kawa ZX-6RR 2006

    Aangezien ik volgend jaar op iets nieuwers wil racen bij deze te koop aangeboden mijn Kawasaki ZX-6RR uit 2006. Dit is de kampioensmotor van Ronald ter Braake geweest. ziet er nu zo uit: De motor heeft de volgende kenmerken en extra’s: Bouwjaar 2006, geen kenteken, maar wel een...
  7. Siegerrr

    Te Koop: Suzuki GSXR-600 SRAD (99) Racer

    Ik heb te koop mijn suzuki gsxr- 600 SRAD circuitracer (bj 99). De motor is voorzien van; Wp vering voor en achter Wp stuurdemper Stalen remleidingen Snelgas Yoshimura nokkenassen Dynojet kit Bos cupdemper Zeer snel Racekuip is voorzien van snelsluiters Alle noodzakelijk zaken zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan