Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Viking64
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Viking64

    R1200S velgen met band te koop

    V E R K O C H T Binnenkort in de verkoop: Voor- en achterwiel van een R1200S of HP2 sport Zwart glanzend, met enige gebruikssporen door ietwat onhandig banden vervangen. Lagers zijn goed, banden gebruikt maar nog niet op. 120/70-17 en 180/55-17 Bridgestone T30 Wielen hebben +/- 58...
  2. Viking64

    Gezocht: zijspanbak evt incl frame EZS RX4 RX5

    Gezocht ivm nieuw project: EZS (of Stern) RX4 of RX5 zijspanbak evt incl frame. kleur niet interessant staat: niet gescheurd gebarsten of wat dan ook, krassen niet interessant
  3. Viking64

    steker voor 12v contactdoos

    Als stokoude BMW rijder heb ik op bijna al m'n BMW's natuurlijk een contactdoos om 12v vanaf te pikken, oa om de compressor voor de luchtbedjes te doen. En thuis om de optimate er in te steken. De standaard autosteker (met of zonder doppie wat je eraf moet halen) zijn lomp en wiebelen al als...
  4. Viking64

    BMW Sport-Boxer topic Deel VII

    Het BMW Sport-boxer topic ( VII ) Wegens enorm succes is het informatieve, gezellige en leerzame "grote R1100S topic" en "Het enorme R1100S topic DEEL II" doorgezet in "Het bizarre R1100S topic DEEL III" Als vervolg op het R1100S topic gaan we nu verder met het "Sport-Boxer topic". En...
  5. Viking64

    plaatje / document verwijderen

    Hey, Hoe kan ik een document / bestand / plaatje verwijderen uit 'mijn documentenlijst' ? Of ik kijk zwaar over dat knopje heen of hij staat ergens verstopt... ? thnx
  6. Viking64

    Welkom bij het levendige Leiden, Alphen e.o. topic deel 14

    Welkom Bij Het Levendige Leiden, Alphen e.o. 'Off-topic' Topic part 14 Algemeen: * Algemene verzamelplek * De Motoren en mensen (ernstig under construction) * Flitsers in regio 071 * Boete/Schadepot Kennelijk krijgt niemand post van het cjib... *D * Verjaardagskalender...
  7. Viking64

    BT010 170/60zr17 NIEUW

    Wat: Bridgestone achterband 010 Waarom: past niet onder mijn nieuwe fiets Waar: Alphen aan den Rijn Moet ie koste: € 165,00 Waaronder: doet het heel goed onder R1150R/RT/S BMW's Gaat dan max 10.000 km mee Brengen: kan geregeld worden (ophalen mag ook natuurlijk!)
  8. Viking64

    Tankpad Joe Bar team

    Hoi, IK heb ooit ergens in 2002 een Joe Bar tankpad gekocht, weet (uiteraard) niet meer waar.... Bijgaand een plaatje. Kan iemand mij een adres verstrekken waar ik er weer eentje kan bestellen ivm nieuwe motor. bedankt alvast!
Terug
Bovenaan Onderaan