Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Xir
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Xir

    Gilera Runner DD, Olie op de band.

    Gloeiende gloeiende, per toeval de achterband gedraait in de garage, komt dit naar voren. Dat was me toch een verassing geworden bij het rijden zeg.|( Ook zonder olie is de band "gezwollen" en plakkerig op die plek. Kann geen olielekkage zijn, zit geen olie in! O-) Nou, graven dus... Hee! Dat...
  2. Xir

    Banden...een biecht

    Ik heb vandaag CST 6016 banden voor mijn knutselprojekt, een Honda Wave gekocht. (zijn de originelen) Een biecht: 1996 had ik een CB450S. Op zoek naar de goedkoopste band van Nederland lande ik bij "de witte Molen" en kreeg een paar Cheng Shin Tyres. Een band die nieuw SLECHTER was dan de tot...
  3. Xir

    Gilera Runner DD start slecht.

    Ik heb dus voor het woon-werk nog een Gilera runner 50cc 2-T. Overblijvsel van een nichtje. Rijdt als een tierelier, ben afgelopen 1 1/2 Jaar ca. 5000km gereden. Begint nu slecht te starten, okee, denk ik, tijd voor een beurt. Volgens het WPHB is daar niet veel aan te doen. Luchtfilter...
  4. Xir

    Honda Wave AFS110i - Prikkie of Koppijn? Een reparatiethread.

    Ik kijk al een paar jaar naar Innova’s, Wave’s en andere CUB varianten. Niet dat ik hem nou nodig zou hebben, maar ik vind ze al sinds jaren leuk. Begin Januari stond er een een km of honderd van mij vandaan te koop. Met een defekte koppeling, dat wel. 2013, 30.000km 400€ Met een beetje...
Terug
Bovenaan Onderaan