Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: euroide
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. E

    Arlen Ness Titanium Kangaroo maat 56 race overall

    Mooie, vrij exclusieve raceoverall van het merk Arlen Ness. Model Titanium Kangaroo maat 56( 185-195 tussen de 100 en 90 kg), gemaakt van kangaroo leer wat het meest slijtvaste is en de beste bescherming biedt. Nieuwprijs destijds was €1199. Pak is ongeveer 6 jaar oud en ieder jaar gereinigd...
  2. E

    VFR 750 Delkevic slip on ovaal uitlaat

    Beste allemaal, Ik heb een Delkevic Ovaal uitlaat te koop voor een VFR 750 RC 36 I bouwjaren 90-93. Uitlaat is z'n 3 jaar oud en bijna 4.000 km gebruikt. Uitlaat is zgan, geen krassen oid. Het geluid is mooi rauw, echt V4. Krijg van andere motorrijders regelmatig opmerkingen dat er een bruut...
  3. E

    Delkevic ovaal uitlaat VFR750 rc36 1

    Slip on uitlaat van het merk Delkevic voor een Honda VFR 750 van '90 tm '93. Het type is ovaal short. Inclusief decibel killer, beugel en linkpijp. Geluid van de VFR wordt rauwer, eem mooi v4 geluid en iets meer volume! Maar wel zonde4 ordinair te worden Uitlaat is 4 jaar oud en ongeveer...
  4. E

    balhoofd bok - 3 kratjes Grolsch

    Ik heb de racerij verkocht en vond nog een balhoofdbok. Deze mag weg, lijkt op deze :Datona Balhoofd Bok, heeft 3 adapters en is gebruikt voor een dikke zx10r. staat in Zutphen, alleen ophalen. Voor 3 kratjes Grolsch of 20 flesjes Corona:D
  5. E

    Wat ga je kopen, of wat heb je gekocht op de Motorbeurs '17?

    Beste motorrijders, Nu vele van ons nog in winterslaap verkeren, enkele al iets wakker zijn geworden en het stof van de fiets af blazen, staat de opening van het motorseizoen 2017 voor de deur! Morgen start de Motorbeurs 2017 waar vele merken hun waar presenteren, mooie dames rond lopen en...
  6. E

    gezocht: RCS19 rempomp

    Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar een rempomp. Mag gebruikt zijn, hoeft niet puntgaaf te zijn. Maar wel 100% goed functionerend
  7. E

    Wat kan er mis zijn met een TTX36?

    Beste allemaal, Ik kan redelijk goedkoop, rond de €400, een ttx36 shock kopen voor de zx10r. Aangezien dit mij wel erg goedkoop lijkt, en ik geen verstand heb van deze zaken, vraag ik mij af: Kan ik een spreekwoordelijke kat in de zak kopen? Met andere woorden, wat kan er mankeren aan...
  8. E

    Pirelli SuperBike sc1 120/70 DOT 1116

    Een SC1 voorbandje over Dot 1116, keurig afgesleten is 1 race op gereden. De band heeft nog gaatjes van z'n 2 mm(gokje, geen profielmeter bij de hand) in het loopvlak, ook op de wangen. Wat moet z'n bandje kosten, €50? Versturen of afhalen Deventer/Apeldoorn Foto's kunnen geappt...
  9. E

    Pirelli regenbanden SCR1

    Beste racers, Ik heb een setje regenbanden over. DOT 2512 achter en DOT3212 voor. 120/70 scr1 190/60 scr1 Banden hebben 1 wedstrijd en quali gereden in de regen. En één dag vrij rijden met 2x een sessie opdrogende baan. Dit is iets te zien aan de achterband. Banden zijn verder nog...
  10. E

    Pirelli superbike slicks 120/70 en 190/55

    Wegens omstandigheden verkoop ik bijdeze ook de rest van de slicks van 2016. Ik heb nog liggen: 1x 120/70 superbike sc1 130eu 3x 190/55 superbike sc2 170eu allen dot xx16 In overleg op te halen iets boven Groningen of Deventer. Ook op te sturen op kosten koper. Alle 4 in één keer...
  11. E

    Remdrukprobleem zx10r 2008

    Lieve (technische) motorvriendjes, Ik zit met een probleem, althans dat denk ik. Ik houd een remhendel die sponsig blijft, bij hard knijpen voelt het op den duur wel hard en ik kom niet in de buurt van het handvat, maar een duidelijk drukpunt is er niet. Na een cm inknijpen is er een...
  12. E

    Pirelli Diablo Superbike Slicks nieuw DOT 16

    Beste Racers, Aan het begin van het seizoen iets teveel banden ingekocht, of teweinig gereden natuurlijk. Deze banden gebruik ik dit jaar niet meer dus mogen deze weg. Banden zijn DOT begin 16, allen nieuw gekocht en warm en droog opgeslagen. 1x Pirelli Diablo superbike slick 120/70 SC1...
  13. E

    gezocht: Pirelli rain voorband SCR1 dot 2014

    Hallo! Ik zoek een goede Pirelli Rain scr1 120/70 met productiejaar 2014. Nieuw of licht gebruikt. Morgen ben ik op Assen, mocht iemand iets hebben😁. Prijs komen we wel uit denk ik.
  14. E

    gezocht: balhoofdbok voor zx10r 2008

    Hoi, Ik ben opzoek naar een balhoofd bok voor de kawa zx10r '08. Heeft iemand eentje die stof staat te happen en hem kwijt wil voor een schappelijk prijsje?? Pb maar😁
  15. E

    Brakepad pins borgbaar

    Beste racers, Omdat ik niet zeker was van of de bestelling van borgbare brakepadpins voor de 10 optijd binnen zou zijn uit Engeland heb ik het zekere voor het onzekere genomen en een setje (4 stuks) extra besteld om as zaterdag toch te kunnen rijden. Nu heb ik ze toch optijd binnen en...
  16. E

    GEZOCHT: Verstelbare rem-schakelset zx10-r '08

    Beste racers, Ik zoek een gebruikte verstelbare rem en schakelset voor mijn ZX10R uit 2008. De kleur doet er weinig toe. Ook gebruikssporen zijn niet erg. Maar de boel moet natuurlijk wel een beetje recht zijn ;) Als iemand toevallig iets over heeft, net iets heeft vervangen voor iets...
  17. E

    TK: Alpinestar SMX 5 maat 46

    Best MF-ers, In december 2014 heb ik een paar Alpinestars SMX-5 laarsen gekocht bij Motorplaza Groningen. Door het aanschaffen van andere laarsen zijn deze overbodig geworden. - één van de toesliders is iets geschaaft samen met het leer van één laars aan de neus(niet storend of...
  18. E

    Dainese Lacuna Seca combi maat 54

    Hallo MF'ers Na toch wat groter te zijn geworden, en het pak redelijk krap gekocht te hebben, gaat het pak de verkoop in omdat ik voorzien ben van een maatje 56 :} Details: -maat 54 (ik ben 1,93 en 102 kilo en atletisch, dan zit hij strak) -Nog maagdelijk wit :Y -Na elke rit schoon...
  19. E

    TKA:Trackdays 4 Starters- Circuitdag TTT-Circuit zo 28 juni!

    Beste circuitrijders, As zondag 28 juni heb ik een circuit rijvaardigheids training geboekt bij trackdays4all. Een complete dag, zondag 28 juni, van 09:00 uur tot 16:30 uur. Deze vindt plaats vlakbij Emmer-Compascuum. Helaas heb ik een her-tentamen te pakken die gepland is op de...
  20. E

    "Gratis naar de snelle baan" TT ticket TEAB

    Beste liefhebbers, Ik heb bij het behalen van mn a papiertje dit "gratis" ticket gekregen, helaas zit ik de dagen erna met tentamens en kan ik dus niet naar de TT -O- Daarom mag deze kaart weg TEAB/ kratje Grolsch (of een 6packje Desperados Verde ;)) Af te halen in de omgeving Deventer
  21. E

    Voorstellen

    Hoi allen, Mijn naam is Daniel 24 jaar oud en kom uit het oosten van het land en heb mij reeds geregistreerd op dit mooie forum. Na een aantal maanden lezen en kijken heb ik toch maar besloten mij aan te melden. Ik volg momenteel rijlessen voor mijn rijbewijs A, het ABV examen is...
Terug
Bovenaan Onderaan