Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MONSTERob
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MONSTERob

    Gezocht: Mettet 2-7-2022 - Inter Track

    Gezocht een plekje voor 2 juli op Mettet. Bij voorkeur in groep 2. Betreft dag met Inter-Track.
  2. MONSTERob

    GEZOCHT: Circuitdag 2 juli Mettet

    Gezocht Circuitdag Inter-Tracks, Mettet 2 juli. Groep 1 of 2
  3. MONSTERob

    Bikers' Trophy Spa 5-6 oktober

    Komend weekend ben ik in de buurt van spa-francorchamps en zag in de agenda dat er het Bikers' Trophy is. Verder kan ik hier niets over vinden. De site van de BMEC is niet echt up to date ... Is er iemand die het programma en het tijdschema heeft? alvast bedankt!
  4. MONSTERob

    Thermorace bandenwarmers

    Vanwege stoppen met hobby te koop, Themorace bandenwarmers. Bandenmaat 120/180. In originele opbergtas. Bandenwarmer voor achterband heeft een heel klein gaatje in de buitenbekleding. Dit heeft absoluut geen invloed op de werking. Vaste prijs: €150,-
  5. MONSTERob

    Motoraanhanger voor 2 motoren

    Wegens grote uitverkoop van m'n motoren mag ook de aanhanger de deur uit. Aanhanger is geschikt voor twee motoren en voorzien van oprijplaat en reservewiel. Verder heb ik nog wat extra bevestigingsogen voor spanbanden aangebracht. Is volledig gegalvaniseerd en heeft altijd in binnen...
  6. MONSTERob

    Schuuropruiming - Yamaha R6 onderdelen

    Hyperpro stuurdemper In zeer goede staat, enkele minimale beschadigingen (gemonteerd niet zichtbaar) Prijs: €125,- Radiale rempomp Brembo Afkomstig van R1, zgan Prijs €80,- Rem en koppelingshendel Remhendel nieuw, koppelingshendel igs Prijs €30,- (samen) 2 stuks...
  7. MONSTERob

    Yamaha R6 - 2001 Circuit racer

    Te koop, R6 – 2001 Motor is in 2001 ingezet voor de R6 cup, hiervan is de aankoopbon nog aanwezig. In 2007 is het blok voor ruim €2.100,- volledig gereviseerd bij Dynojet van der Meer. Motor is verder voorzien van: - Stalen remleidingen voor - Hyperpro stuurdemper (nog niet op foto) -...
  8. MONSTERob

    Pilot power 2CT 120/70-17

    Te koop, nieuwe Michelin Pilot power 2CT 120/70-17. Dot-code, wk17 - 2009 Prijs: € 75,- Af te halen in Veldhoven
  9. MONSTERob

    TK Honda Fireblade SC33 1997

    Wegens aanschaf van een Yamaha R6 biedt ik mijn Honda Fireblade SC33 1997 te koop aan. Motor rijd/Stuurt goed en is met deze prijs perfect om circuit dagen te rijden zodat je straatfiets op stal kan blijven. Een keer vallen met je straatfiets geeft met een beetje pech een hoger schadebedrag...
  10. MONSTERob

    Gezocht stuurdemper en clipons R6 2001

    Ik zoek voor mijn 2001 R6 nog een stuurdemper en een setje clipons met losse buizen.
  11. MONSTERob

    Gezocht Metzeler K3 voorband

    Zoals de titel al zegt zoek ik nog een Metzeler K3 voor band 120/70-17.
  12. MONSTERob

    Gezocht: MSH Zolder 16-08-2009 Minder Snel

    Voor een vriend van mij ben ik op zoek naar een plaatsje. Alvast bedankt
  13. MONSTERob

    Aprilia Pegaso Cube '98

    Wegens de geplande aanschaf van een zwaardere motor biedt ik mijn (vriendin d'r) zeer mooie Aprilia Pegaso Garda Cube aan. Dit is de versie welke voorzien is van een originele afsluitbare kofferset, een middenbok en een achterveer welke met een makkelijke stelknop af te stellen is. Ook is...
  14. MONSTERob

    Ducati 748S Senna 2003 €7500,-

    Aangezien ik komende zomer met de motor door Europa wil gaan trekken en de bagagemogelijkheden van de 748 op z'n zachts gezegd beperkt zijn wil ik mijn geliefde 748S te koop zetten. De motor is in zeer goede staat! Er is nooit mee op t circuit geweest maar ik heb er wel m'n eerste knie-down...
  15. MONSTERob

    Verlaagd zadel Aprilia Pegaso 1998

    Ik ben op zoek naar een zwart of grijs verlaagd zadel voor een Aprilia Pegaso (cube) uit 1998. reacties naar robsmulders@hotmail.com
Terug
Bovenaan Onderaan