Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Orbity
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Orbity

    CBR 929 K&N filter/ F2-F3 Crobin rem/koppel hevels

    Zoals de titel zegt, deze pareltjes in de aanbieding. PRIJS VERLAAGD Foto's en info via de link. K&N luchtfilter: VERKOCHT De hevels: VERKOCHT En de Corbin: €150 €100 (Staat: perfect en zonder gebreken) E.v.t. foto's op aanvraag!
  2. Orbity

    Berik leren combi pak

    Berik leren combipak. Super goed onderhouden, leder is nog niet eens soepel gedragen!! Helaas moet ik hem verkopen omdat hij toch net iets te krap voor me is. Is dus in superstaat, foto's spreken voor zich. Iets te krap dus voor: 1.80/79KG. Lengte is perfect voor me, breedte gewoon ietsjes te...
  3. Orbity

    Jas maat S Leoshi in de aanbieding

    Bij deze, hij is mij toch net even iets te klein. Via de link meer informatie: Marktplaats Vraagprijs: 95 Euro voor de complete combi! Ben zelf: 1,80M 75/76Kg, Mauwen jas zijn mij iets te kort, broek zit perfect, is nog ruim kleiner te maken/ verstellen. Volledig rondom aan elkaar te...
  4. Orbity

    Macna zomerhandschoen maat M gloedjenieuw!!

    Zoals de titel zegt. Heb ze voor de zomer online gekocht en 3 keer gedragen maar zijn te klein voor mij. Aangezien het vrouwtje ze ook niet past kan ik er wellicht iemand anders blij mee maken. Hier heb ik ze gekocht, exact deze op deze site. Ik denk aan €35 of doe een leuk bod. Komen in...
  5. Orbity

    Even voorstellen!

    Hallo mede forumers, Even kort voorstellen, Orbity a.k.a. Sebastiaan, 31 lentes jong (op dit moment nog :+ ) uit omgeving Rotterdam. Sinds kort ben ik aan het lessen en volgende maand staat mijn AVB ingepland. Uiteraard kan ik niet wachten tot dat het achter de rug is en ik zelf lekker...
Terug
Bovenaan Onderaan