Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MotorBaasje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MotorBaasje

    Frankrijk Alpe d'Huez: D219/D210 met wegbanden te doen? (CBF600)

    Deze vakantie zijn we (vrouw, dochter en ikzelf) met de Honda CBF600 en Suzuki GS500 in de omgeving van Serres/Les Hautes Alpes lekker aan het rondtoeren. Geweldig rijden hier, boven alle verwachting goed! Maandag aanstaande wil ik alleen een dagje met de CBF richting Alpe d'Huez en heb deze...
  2. MotorBaasje

    Leren Motorlaarzen IXS Goretex [mt 38]

    UPDATE: Bijna alles van de outfit is verkocht, alleen de motorlaarzen zijn er nog! Motorlaarzen, gebruikt maar nog in nette staat Merk: IXS Maat 38 Leer Goretex! binnenvoering, dus erg comfortabel. Het zwarte kleurlaagje aan de binnenkant laat wat los (zie foto's). Dat ziet er bij het...
  3. MotorBaasje

    Mooie set H7 LED lampen (Lumileds/Luxeon)

    Ik had 2 setjes mooie H7 Lumileds voor mijn auto en de CBF600 besteld. Blijkt dat de kop van deze LED lampen te groot is (diameter 16,5mm) voor de projectorlens in de auto :( Kortom, 1 set nieuw in de doos te koop. Met extra koelpasta op de schroefdraad voor betere warmteoverdracht naar het...
  4. MotorBaasje

    2x nieuwe inrijwielklem

    Aangeboden 2 stuks nieuwe inrijwielklemmen. Ik had ze aangeschaft om op de trailer te monteren, maar dat ging helaas niet passen. Ze zijn degelijk uitgevoerd en er zitten al gaten in zodat je de klem met bouten mooi op een ondergrond kunt monteren. Prijs 80e euro voor beide klemmen en af...
  5. MotorBaasje

    Permatex Blue RTV (siliconen pakking)

    Iets te enthousiast ingekocht en niet nodig gehad, dus ik heb wat tubes universele vloeibare pakking over. De welbekende Permatex Blue RTV, geschikt voor allerlei toepassingen. Dit is de equivalent van Loctite 5926 Temperatuurbereik van ongeveer -50 tot 220C voor duurbelasting, met...
  6. MotorBaasje

    Zoekfunctie werkt niet

    Het is me opgevallen dat de zoekfunctie soms niet werkt door time-outs. Op dit moment doet ie het ook weer niet en dat is voor mij een groot gemis. Is dit probleem bekend?
  7. MotorBaasje

    MotorBaasje doet ook mee

    Na een tijdje mee te lezen gaat MotorBaasje ook meedoen op het forum. M'n nickname 'MotorBaasje' is nog wat voorbarig want de motorlessen zijn vorige week begonnen (samen met mevrouw Motorbaasje) en een motorfiets moet nog worden gekocht. Volgende week woensdag hebben we het AVB examen en...
Terug
Bovenaan Onderaan