Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rrikkert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Yamaha XJ6 (2009) weinig KM's (€3900)

    Bij deze bied ik mijn zeer fijne Yamaha XJ6 aan uit 2009. De XJ6 is een hele fijne, makkelijk te besturen motor. Perfect om te beginnen maar ook leuk voor de gevorderde motorrijder. Ik heb zelf altijd met plezier op de motor gereden. De reden voor verkoop is dan ook puur dat ik op zoek ben naar...
  2. R

    Honda cb650 (nighthawk) 35kw?

    Hallo, Omdat een tijdje geleden mijn motor is gestolen ben ik opzoek naar een goedkope tijdelijke motor voor het a2 rijbewijs. Ik wil er op rijden zolang ik nog vastzit op het a2 rijbewijs (nog een jaar). Ik kwam de volgende advertenties tegen op marktplaats die mij wel interessant leken...
  3. R

    Proefrijden met een 35kw rijbewijs

    Goedemiddag forumleden, Ik heb vandaag mijn A2 rijbewijs gehaald en ga volgende week kijken voor een motor bij de dealer. Mijn plan is dan om op wat verschillende motoren proef te rijden en daaruit een keuze te maken. Mijn probleem is echter als volgt: Veel motoren die wel op 35kw...
  4. R

    Rrikkert, even voorstellen:)

    Hallo Motor-Forum leden. Mijn naam is Rik, woonachtig in Lelystad en 22 jaar. Vanaf mijn 16e schakelbrommer gereden (Aprilia RS 50 uit '98) en voor mijn werk scooter en nu gebruik ik een Tomos S25 voor woon-werk verkeer. Sinds mijn 16e ben ik motorgek en nu ik genoeg geld heb gespaard...
  5. R

    Welke motor?

    Beste Motor-forum leden. Ik ben nieuw op het forum en zal me eerst even kort voorstellen: Ik ben Rik, 22 jaar, ik woon en werk in Lelystad en ben bezig om mijn A2 rijbewijs te halen. Sinds mijn 16e heb ik schakelbrommer, scooter en snorbrommers gereden. Nu is het dan eindelijk tijd om mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan