Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: xarow
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X

    M600 olielek bij uitlaat

    Beste Forumers, Ik heb een olielekkage bij wat lijkt de koppeling tussen de uitlaat en de cilinder -O-. Waardoor kan dit probleem plots ontstaan? Zijn de zuigerveren versleten, of lijkt het logischer dat het bij de klepdeksel vandaan komt, maar dat het ophoopt bij de uitlaat? Motor...
  2. X

    Zuigermaten CB500 en 550

    Beste allen, Ik heb sinds afgelopen week een leuk CB500 K1 motortje weten te bemachtigen. Nu is enkel wel het blokje vastgelopen. Na wat prutsen heb ik de cilinder los gekregen en was ik van plan om een nieuwe zuiger te kopen en die samen met een nieuwe cilinderkop (die ik bij de motor heb...
  3. X

    Monster 600 Pickup coil?

    Mijn monster 600 geeft momenteel geen vonk meer op de bovenste cilinder. Na wat checks ben ik er achter gekomen dat het mijn pick-up coil zou moeten zijn. Nu heb ik echter geen idee wat dit in het nederlands is _O- :X Het zijn twee kleine spoelen (voor elke bougie 1) die achter de carterkap...
  4. X

    Op de duc naar zuid frankrijk

    Beste, Ik ben van plan om aankomende zomer samen met mijn vriendin achterop binnendoor naar het zuiden van Frankrijk te rijden. Ik rij een Ducati Monster 600 uit 1998 en dit zal mijn eerste ervaring worden op de wegen in het buitenland. Nu zijn we van plan om lekker rustig aan te doen en...
Terug
Bovenaan Onderaan