Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tha_Biker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Onderdeeltje voor een Oregon ATC3K

    Ik heb afgelopen weekend een Oregon ATC3K geleend, maar het onderste deel is kapot. Het is het deel dat je onderin de camera schroeft en waarmee je de camera bijvoorbeeld op een fotostatief kunt zetten. Dit onderdeel dus: Heeft iemand dit onderdeeltje nog liggen?
  2. T

    Spyball alarm 6527

    Te koop aangeboden: Spyball motoralarm, type 6527. SCM-TNO goedgekeurd. Reden van verkoop: Toen ik de motor kocht, zat het alarm er al op. In de praktijk gebruikte ik het alarm nooit, dus het is voor mij overbodig. Dit alarm komt uit mijn R1150GS Adventure. Maar doordat de...
  3. T

    Binnentas voor een Krauser K5

    Ik heb een binnentas voor een Krauser K5-koffer te koop. De tas is overbodig geworden, aangezien we de koffers een hele tijd geleden al verkocht hebben. Vraagprijs is € 25,- ex. verzenden. Wie kan ik hier blij mee maken?
  4. T

    Binnentassen voor een R1200RT

    TE KOOP AANGEBODEN: een set binnentassen voor de zijkoffers van een R1200RT. Ik heb deze tassen anderhalf jaar geleden gekocht. De dealer waar ik ze vandaan heb verzekerde mij dat ze in de touringkoffers van een 1150 zouden passen, maar helemaal lekker gaat dat niet. Dientengevolge liggen de...
  5. T

    Wakker gebeld --> motor gestolen

    Lig ik lekker te dromen, gaat opeens mijn mobiel. "Goedenacht, bent u eigenaar van een motor? Die is net gestolen. Mijn collega staat bij u aan de deur." :o Snel aankleden, gaat intussen de bel. En jawel, twee politieagenten aan de deur. Ik kijk tegen een lege ruimte aan, waar mijn motor zou...
  6. T

    Pro-oiler

    In verband met de verkoop van onze Fazer hebben we een pro-oiler setje te koop. De nieuwe motor heeft namelijk een cardan... We hebben het setje vorig jaar van T.R. Roadkill gekocht hiero (zie dit topic), maar we zijn er nooit aan toe gekomen om het ding in te bouwen. Ik kan dus niet...
  7. T

    Driedelige Krauser K5-kofferset

    In verband met verkoop van onze Fazer verkopen we onze driedelige Krauser kofferset. Onze nieuwe motor heeft namelijk al koffers... Het gaat om de grootste koffers die Krauser verkoopt, de K5. Deze zijn 47 liter per stuk. Koffers zijn gebruikt, maar in goede staat. Alles werkt en de sleutels...
  8. T

    Accessoires FZS600 '98-'03 (Valbeugel, kofferrek, ruitje)

    In verband met de verkoop van onze Fazer uit 2002 hebben we een aantal accessoires te koop. Het gaat om de volgende onderdelen... Valbeugel Mooie valbeugel die nauwelijks opvalt, maar wel de belangrijkste onderdelen van het motorblok beschermt. De valbeugel is gelukkig nooit gebruikt...
  9. T

    Yamaha FZS600 Fazer in toeruitvoering

    Wegens geplande aankoop van een nieuwe motor, gaat de Fazer van mijn vrouw de deur uit. Het betreft een model uit 2002 met de nodige accessoires: - Krauser kofferrek inclusief kofferset (zijkoffers en topkoffer van 47 liter per stuk) - Autocom Active Rider intercom met geïntegreerde PTT-knop...
  10. T

    Waar vind ik zo'n stekkertje?

    Ik wil een inbouwstekker voor mijn Autocom gaan maken, zoiets als dit: Alleen vraagt het bedrijf dat bovenstaand stekkertje verkoopt 30 euro voor het dingetje! Dat vind ik een beetje gortig... Ik heb het schema van de pluggen van Autocom, dus met wat soldeerwerk is vast wel zelf iets te...
  11. T

    Axio hardcase rugzak / laptoptas

    Ik heb de tas een aantal keer gebruikt op de motor, maar heb vrij snel na aanschaf van deze tas een kofferset voor op mijn motor gekocht. De tas werd daardoor overbodig en is dus nog in nieuwstaat. Nu ligt'ie opgeborgen in de opbergzak, die je erbij krijgt. Deze rugzak is ideaal om je 12"/13"...
  12. T

    SW Motech Quick Lock-tanktas

    Ik ben op zoek naar een kleine Quick Lock-tanktas. Iemand nog iets liggen? Ik denk dan aan de modellen Daypack of Trip... Ben benieuwd!
  13. T

    Otterbox 1900 voor PDA - Perfecte waterdichte oplossing

    Ik heb sindskort een Garmin Quest, dus mijn Otterbox is overbodig geworden. Daarom nu te koop... Otterbox 1900 voor PDA met toebehoren De box is nog in goede staat en altijd zorgvuldig behandeld. Het is de ideale oplossing om je PDA veilig en droog op de motor te kunnen gebruiken. De...
  14. T

    Magneettanktas driedelig

    Ik heb nu een tanktas van SW Motech, dus nu te koop: Driedelige magneettanktas van Cameron De tas bestaat uit drie delen: het onderste magneetdeel met een kaartvak, een grote tas met kaartvak en een kleine tas met kaartvak. Met ritsen monteer je naar wens de grote, de kleine of allebei op...
  15. T

    Bieffe chopperhelm / pothelm

    Bij het opruimen van de garage kwam ik deze helm tegen. Ik heb nu een andere helm voor op de chopper, dus nu te koop: Bieffe chopperhelm / pothelm Maat onbekend (passen mag altijd!), in zeer goede staat, vrijwel nooit gebruikt. Vraagprijs € 30,-
  16. T

    Sidi Vertebra maat 43

    Ik heb nu een GS en daar staan deze laarzen niet zo mooi bij... Dus nu te koop: Sidi Vertebra racelaarzen Maat 43, gebruikt, maar wel 100% in orde. Wat dachten we van € 30,-?
  17. T

    Nieuwe Garmin Quest

    Ik had 'm eigenlijk gekocht voor mijn vader, maar die heeft 'm toch niet nodig. Daarom nu te koop: een nieuwe en ongebruikte Garmin Quest. Inclusief City Navigator versie 9. De toestel is 100% nieuw. Hij is zelfs nog niet aangeweest! De software is nog geseald en ook het beschermfolietje zit...
  18. T

    Touratech Zega kofferset voor R1150GS Adventure

    Het is zoeken naar een speld in een hooiberg, maar wie weet... Voor mijn R1150GS Adventure ben ik op zoek naar een Touratech Zega kofferset in goede staat. Ik ben enkel geïnteresseerd in het Sondersystem (het systeem met twee gelijke koffers, waarbij de linkerkoffer om de uitlaat heen zit)...
  19. T

    Extreem verbouwde Suzuki LS 650 Savage

    LET OP: De motor is weer te koop! Helemaal nagekeken en 100% in orde... Met gemengde gevoelens zet ik mijn zwaar verbouwde Savage te koop... Ik heb de fiets maart 2006 gekocht van GT Rick hier op het forum. Met liefde had hij die fiets omgebouwd in Walz-style. Helaas kan ik het beestje...
  20. T

    Originele onderdelen Kawa ER5

    Van mijn oude ER-5 heb ik nog wat onderdelen liggen. Aangezien ik ze niet meer nodig heb, mogen ze weg. Originele knipperlichten voor en achter: per 2 € 20,-, alle 4 € 30,- Handgreep achter: € 20,- Originele spiegels: € 25,- Bij alles in één koop zijn de prijzen...
  21. T

    Kofferrek Krauser K-wing voor VFR 800

    Ik heb tweedehands een tweetal Krauser-koffers gekocht, voor op de FZS 600 van mijn vriendin. Ik dacht het bijbehorende rek om te kunnen bouwen, maar dat blijkt toch meer werk te kosten dan gedacht. Een nieuw rek kopen is makkelijker... Daarom nu te koop, een in goede staat verkerend...
  22. T

    Duo seat cover FZ6 2004

    Bij mijn Fazer zat een duo seat cover. Echter heb ik mijn zadel aan laten passen, zodat mijn vriendin comfortabeler zit. Nu past de cover niet meer. Dus nu te koop: een afdekplaatje voor de buddy voor een Yamaha FZ6 uit 2004. Geen idee of het ook op andere bouwjaren past (na 2004 dan, op oude...
  23. T

    Schuberth C2 met Autocom headset

    Omdat hij niet gemaakt is voor mijn hoofd, bied ik mijn matzwarte Schuberth C2 systeemhelm te koop aan. Ik heb de helm een jaartje geleden gekocht, maar helaas kan ik maar niet wennen aan de pasvorm. Tijdens lange ritten gaat de helm knellen. Vrij snel daarna heb ik een BMW Evo 4 gekocht die...
  24. T

    Origineel zadel voor een Yamaha FZ6

    Heeft er iemand nog een zadel over van een Yamaha FZ6 uit 2004? Of weet iemand die misschien ergens te liggen? Ik wil voor het rijden met duo namelijk een comfortabeler zadel laten maken, maar kan mijn eigen zadel niet een paar dagen missen. Daarom zoek ik nu een goedkoop tweede zadeltje...
  25. T

    Zo goed als nieuwe Lazer Vertigo Quartz

    Ik heb momenteel een beetje een overschot aan helmen, vandaar dat mijn integraal de deur uitgaat. De helm is 2 jaartjes oud, maar in die periode vrijwel nooit gebruikt. Ik heb 'm indertijd namelijk gekocht om in de regen op mijn chopper te gebruiken, maar dat is er eigenlijk nooit van gekomen...
Terug
Bovenaan Onderaan